Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Yep, zit in hetzelfde schuitje ;)

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik kijk even aan hoe het straks is als ze wakker is. Anders weet ik nu al dat de ha zegt dat het door de prikken komt. ;) Als het morgen nog zo is dan ga ik zeker..

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    pfffffff, probeer al de hele tijd de prenatal te pakken te krijgen. wil ff checken of ze een bepaalde tuttel nog verkopen zodat ik niet anders voor niks in mijn pauze op en neer sjees. Maar ja...... op een of andere manier doet het nummer het niet en bij de andere prenatal hier in de buurt zeggen ze dat dat toch echt het goede nummer is. Zucht.....

4. kwebbels

Bleom nou maak je me wel nieuwsgierig hoor dat ik het juist zou moeten weten hmmmmmm...Ik ga heel hard denken.

Zo ben al lekker productief bezig geweest..Ga nu maar aan school werken. Moet er maar even gebruik van maken dat Indi nog slaapt!

5. kwebbels

Op internet staan ook de producten die ze verkopen geloof ik.

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mmmmm schrale troost voor ons dat we niet de enigsten zijn

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mayron is om 9 uur gaan slapen en ligt nu nog steeds te slapen... Dammnz

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, zag het, maar dan moet ik 4,95 verzendkosten betalen. Maar goed, denk dat ik het toch maar ff online ga bestellen vanmiddag. Maar moet dan denk ik vanaf thuis want zal wel met ideal gaan....

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat is het hier rustig zeg

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Echt wel, maar het is dan ook lekker weer buiten. Niet dat ik er iets van mee krijg want ben druk aan het schoonmaken en wassen hier in huis. Van het weekend maar eens even een droogmolen voor in de tuin halen. Kan ik daar ook wat ophangen. Ga nu eerst eens even wat eten want dat had ik nog niet gedaan en dan weer verder poetsen!

11. thnx voor de tip. en tja, ze heten niet voor niks POKKEN he? :D

12. wat voor tuttel is het dan?

13. Zo, was ik weer. Voeding nr. 2 gelijk maar gehaald en warempel: mevrouw dronk in 1 keer de fles leeg, terwijl ze dat met 3 niet meer deed... Net ff leuke dingetjes voor 2e uk gehaald en rompertje voor Esmée. Ook nog leuke kleertjes voor mijn vriendin haar dochtertje die vorige week donderdag is geboren. Was wel ff leuk. Lekker op de fiets met buggydrager naar de stad. Esmée ligt zowaar zonder te protesteren te slapen!

14. dit ledikantlaken heb ik gekocht voor ukje

15. deze omslagdoek

16. dit aankleedkussenhoes

17. en voor esmée dit luierpakje

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    het is een tuttel van een konijn. Ik heb hem bij ons thuis en bij m'n ouders, maar wil er nog 2 kopen. Ga ze vanavond thuis ff online bestellen. Op het KDV wil ik er ook een voor hem hebben en dan nog een voor reserve. Hij slaapt de laatste tijd heel slecht op het KDV en ik weet niet of dit gaat helpen maar ik kan het altijd proberen natuurlijk!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo lekker zeg dat ze de nr. 2 voeding wel drinkt....en dat nu ligt te slapen :$

hier moet de buggydrager nog op de fiets worden gemaakt :(
    vorige week ook al zonder buggy de stad in gefiets en Rihanna gewoon op de arm gehad maar dat hou je niet lang vol hoor

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Aha, zie, ook al 'last' van de nummer 3 opvolgmelk. Mees krijgt Nutrilon Omneo en die heb je nieteens in 3, gelukkig maar want anders zou ik hem ook 2 blijven geven hoor na al die verhalen hier. Grote kans dus dat Esmée vannacht op nummer 2 ook weer beter slaapt dus!!

Deel Deze Pagina