Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Feestje feestje!!!!!!!!!!! Goed gedaan Michelle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Harstikke goed!!!!!!!!! Wel raar dat de school belde trouwens om 15.10??
wohoo wat gaaf. michelle van harte gefeliciteerd met t behalen van je diploma. dat hebben ze dus ook bij mij geflikt toen die tijd. erg is dat he?
Hebben ze bij mij toen ook gedaan. Je werd tussen 9 en 12 gebeld als je gezakt was en herkansing moest doen, belden ze om kwart voor 12! Ze hadden alle gezakten al gebeld! Grrrr.. Zo, was opgehangen, nieuwe in wasmachine, helft in droger. Op de slaapkamer dingetjes uitgezocht en nu is Esmée heerlijk aan het spelen naast me. Die is net wakker
ja, die heeft heerlijk bijgeslapen en dat is te merken ook, want ze is zo heerlijk aan het spelen nu, terwijl ik haar de afgelopen dagen echt bezig moest houden. lag dat nou echt aan voeding 3?
krijgen ze gelijk een fantastisch humeur van! merk ik hier ook erg duidelijk! ik heb nooit nummer 3 gehaald...dus ik durf het niet te zeggen
haha. lekker he KK zon lekker stinkerd in huis. hier kan er ook 1 wat van zeg. pff. hey meiden ik ben er vandoor. ga richting de bus want die gaat om 17.00 uur weg. en ik moet ook nog trainen vanavond dus ik ben er morgen weer' fijne avond allemaal en bis morgen liefs susanne en nikita milou