Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    M'n moeder had vandaag mijn fiets geleend zodat ze met Mees kon fietsen en die komt ze zo terug brengen dus ik denk dat ik vanavond niet meer online kom. Manlief is nu fietsen dus als hij terug is, ga ik nog ff samen thee drinken en dan naar bed. Morgen ga ik met Mees aan de vingerverf voor vaderdag! Ben benieuwd hoe dat gaat en of het een beetje gaat lukken!!

Fijne avond allemaal en tot morgen!!:)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    goedeavond dames!

Sow wat is het rustig! Moest zelf een pagina verder zoeken waar we ergens stonden, normaal ergens vrij boven aan, nu ook maar op de 2de pagina :D
    Mika ligt alweer op bed, hij was zo moe! morgen moet ie er goed aan zijn voor zn prikjes anders moet ik een keertje terug.

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    huh mika is nu 10 mnd en 4 weken dus morgen 11 maanden? volgens mij is mika zaterdag pas 11 maanden hoor.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dan krijg je eerst nog 4 weken en 1 dag, 4 weken en 2 dagen en dan 11 maanden! 4 weken is namelijk anders als 1 maand qua dagen ;)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Julian was vanmiddag voor het eten nog met de stofzuiger aan het spelen hahahah. Hij had mij er mee bezig gezien en vond het toen al erg interessant en ik had de stekker niet uit het contact gehaald dus toen hij op de aan knop drukte ging de stofzuiger even aan en meteen weer uit en een lol dat hij had hahaha

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Michelle van harte gefeliciteerd met het behalen van je examen!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou het is hier weer rustig dus ik ga de was nog even afmaken en dan mijn bedje in, morgen weer werken!

Slaap lekker allemaal!!!

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Jippieeeeeee, gefeliciteerd!!!!!!!!!

9. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Vanmorgen evne naar de huisarts geweest en haar oortjes waren in orde gelukkig. Toch fijn om het ff zeker te weten.
    Vanavond is ze gelukkig wel om half 9 lekker gaan slapen.

10. Jeetje, wat is het hier rustig.
    Esmée slaapt net een half uurtje. Ik was vanavond weg en op 1 of andere manier word ze dan steeds wakker en wil niet meer slapen. Vreemd wel dat ze dan direct gaat slapen als ik thuis kom..
    Ach ja, maakt ook niet uit. Hopen dat ze morgen dan wat langer slaapt.

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Goedemorgen :D

Hier een goede nacht gehad :D Wessel was alleen al om 6.10 uur wakker :$ hij zit nu lekker in de box te spelen.

Gisteren verder kloterig kutnieuws gehoord van dierbaren, waar ik best wel van onderste boven ben en al wat traantjes heb gelaten :( heb zelf ook niet zo goed geslapen.

Weet ook niet of ik hier de komende tijd vaak te vinden ben door dit nieuws.

Senninha: Ben druk bezig met je hanger hoor :D hoop te zorgen dat je hem uiterlijk zaterdag op de mat hebt! :D

12. Michelle...gefeliciteerd met het behalen van je diploma :)
    Bouw maar een mooi feestje

13. Hee wat naar Bloem :(, dikke knuffel voor jou.

14. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Vergeet ik wat :) had ML al via msn gefeliciteerd maar ook nog even zo:

Michelle, van harte gefeliciteerd meid!!! Maak er een mooi feest van!

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dank je :)

16. Hier ook een goede nacht gehad.
    Mees was alleen erg overstuur gisteravond en ik mocht niet aan zijn beentjes komen (waar de prikjes gezet waren), dus een zetpil gedaan en hij is lekker in slaap gevallen.

Mijn vader heeft trouwens de uitslag van de CT scan binnen en die was ook niet helemaal goed.
    Er zitten in ieder geval geen nierstenen meer en zijn blaas was ook schoon, maar ze hebben wel een donkere vlek gevonden op zijn nierbekken en zijn aorta is verwijdt (?), dus er komen nog meer onderzoeken. Afwachten dus weer, ze zijn in ieder geval nu lekker met zijn tweetjes naar Belgie gegaan om te kamperen.

17. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ach jeetje Christiea :( het zit jullie ook niet mee :(
    Ik hoop dat het iets is wat ze makkelijk weg kunnen halen!
    *KNUFFEL*

18. :) thnx.
    Ik hoop het ook.

19. he bah zeg, dikke knuf

20. Goedemorgen..

Allereerst Christiea en Bloem, een hele dikke knuf van mij en een dikke kus van Esmée...

Hier wel een redelijke nacht. Esmée sliep gisteravond dus rond half 11 en werd om half 12 nog ff wakker, was zo weer stil en toen om 12 uur weer. Eruit gehaald, getempt, had ze 36.6, dus ze had het koud, dus shirt met lange mouwen aangedaan, klein beetje drinken en mevr. sliep zo weer tot vanmorgen kwart voor 8!

Share This Page