Nee, nog steeds heeft ze niet meer pokken naar mijn idee.. Vaag hoor. De ene keer lijkt het alsof er weer meer bultjes komen, en dan zijn ze later weg
Trouwens, wel leuk. Christian moet vandaag met een collega op pad om dingen te gaan doen voor zijn werk. Dus ik balen dat ik geen auto oid had omdat mn nichtje jarig is en ik zo naar de vk moet. Zei zijn collega dat ik haar auto wel mocht gebruiken vandaag! Wel cool dus! Dus kan ik lekker naar mn zus toe vandaag!
Oh da's wel lief van die collega Enne ik heb bij Mees ook een tijd gedacht dat er niks aan de hand was. En opeens kwamen ze dus naar boven. Maar goed het kan verder geen kwaad en dan heeft ze het gehad.
KK heb trouwens nog geen nieuwe afspraak voor Mees bij het cb omdat we dus naar een andere gaan. We verhuizen naar de andere kant van de stad en dan vallen we dus onder een ander cb, zodra ik dat allemaal weet laat ik het nog even weten aan je
Poeh Christiea Het is wel elke keer opnieuw weer wat zeg Wat ongelooflijk sneu voor je vader en voor jullie!!! Ik hoop dat je ouders even lekker samen bijtanken in België en even hun zinnen kunnen verzetten. Ook jij heel veel sterkte en een dikke knuffel!
he dames, alles goed hier? ik heb verder niet bijgelezen...ben alweer druk aan het werk Rihanna heeft wel aardig geslapen, mevrouw lag om 19.45 uur op bed...tegen 21 uur en 21.30 uur was ze wakker en gillen gillen gillen....zat ze aan het voeteneinde en had ze haar hele bed overhoop gehaald.... later ben ik er nog 1 keer geweest en toen kon ze niet lekker liggen omdat ze tegen de zijkant aanlag...nou ja anders gelegd en toen sliep ze lekker door tot vanmorgen!
ja maar dan klopt het nog niet want mika is zaterdag 11 maanden. en dan zou mika 10 maanden 4 weken en 4 dagen zijn
Zo, was ik weer. Weer helemaal door de apk heengekomen. Bloeddruk nog wel laag: 100/65, maar dat zijn we inmiddels wel gewend. Moet het wel rustig aan blijven doen... Kindje was erg mooi gegroeid en baarmoeder begon al aardig omhoog te komen.. Ben weer helemaal blij dus. Toen ff boodschapjes gedaan. Esmée fruithap gegeven thuis en die ligt nu heerlijk te slapen...
net naar het bureau geweest, mika weegt nu 10.980 gram! en is 74 cm. zal je zo nog even pb-en kk. Alles was goed alleen meneertje was eigenwijs met kruipen, hier thuis kruipt ie als de beste op 2 benen en nu deed ie het ineens op 1 been en de andere been stond, hoe moet ik het zeggen zeg maar op het voetje en ging zo vooruit. dus die van het cb zo van doet ie normaal ook zo kruipen, ik kon niet meer van het lachen ik zo van nee dit doet ie dus nooit, snap er niets van, en eigenwijs dat mika was tjonge maar alles was goed gelukkig, mag vanaf 1 jaar de flessen gaan mengen met halfvolle melk, kun je zien dat ze overal wat anders zeggen.
Ok, het is nu donderdag en Mika is 4 weken en 1 dag, morgen is het vrijdag dan is Mika 4 weken en 2 dagen en dan is het zaterdag en dan is Mika 11 maanden
ja ben heel traag van begrip hoor maar het zal wel, mika word zaterdag gewoon 11 maanden met of zonder goede banner