fijn dat je weer door de apk bent gekomen....en fijn dat esmee alweer ligt te slapen....ligt het dan toch aan de voeding?
Nou zijn weer terug van ziekenhuis. Yaron is met May meegegaan toen ie onder narcose ging en ik was bij m in de recovery-room. Hij was nog onder narcose dat ik bij m kwam, had een buisje in zijn mond en zuurstof. Toen werd ie wakker, meteen huilen en boos haha... Lekker naar huis gegaan, fles gedronken en nu loopt ie alweer de hele huiskamer door...
KK, fijn dat de apk weer goed was! Daantje, Mika is ook weer goedgekeurd lees ik! Hadden natuurlijk ook niet anders verwacht. Christea, sterkte met je vader!! Hoop dat het allemaal mee valt en het 'simpel' te verhelpen is. Bloem, jij ook veel sterkte met het nieuws wat je te horen hebt gekregen!
Yup, we waren er om kwart voor 9. Mayron was nuchter maar die was gewoon vrolijk (ze hadden er ook een supervette speelkamer, ook voor baby's) nou we mochten om 9 uur mee, ging meteen onder narcose, werd geholpen (narcose en buisjes duurden zo'n 10 minuten in totaal) en jah, ff 10 minuutjes recovery en naar huis
Fijn dat het goed is gegaan met May vanmorgen. Vertroetel hem lekker vandaag. Hoe is het met Michelle? helemaal in de 'ik ben geslaagd' roes?
ik mocht de laatste keer dat ik bij het cb was al gewone melk geven tussen de middag ik hoefde helemaal niet te mengen of zo maar je mannetje is weer lekker gegroeid!
Je bent niet traag hoor!!! Maar je banner klopt en zaterdag staat er gewoon Mika 11 maanden!!! Trust me!
aaaahhh .....fijn dat ie alweer de kamer doorrent.....ik hoop dat ie er weinig last van heeft! en dat ien u niet meer zo vaak ziek is
ik heb nooit nr 3 voeding gehaald, want Rihanna krijgt gewoon de pyamapapjes van Kruidvat en straks moet toch de laatste fles eraf zijn jullie al met de laatste voeding gestopt....zit nog een beetje te twijfelen of ik dat moet afbouwen of ineens stoppen
haha we zullen zien komt goed. oh ja moet zaterdag werken. en moet nog de foto's ophalen en de foto voor leon en moet nog een strippenkaart halen. druk druk druk
ja ik sinds een paar dagen. Gaat best goed, hij slaapt langer door 's ochtends dan toen hij nog een laatste fles kreeg