dat zou ik kunnen doen ja....mmmmm moeilijke keuze... zal mannetje 's avonds wel gaan missen de laatste fles...want dat was altijd een papa-momentje
jammer moet ik wachten tot vanavond of morgen om hem te zien, ik kan hier op het werk helaas geen filmpjes kijken
vind ik ook maar ik denk als ik dat tegen mannetje zou zeggen dat hij zoiets zegt als van ik wil ook wel eens wat
Hoi hoi, Hier een goede nacht gehad!! Mees werd 1 x wakker rond 03.00 uur maar na zijn fopje te hebben gegeven sliep hij meteen verder. Toen werd hij om 06.20 weer wakker maar dat is eigenlijk standaardtijd voor hem. Dus hij heeft heerlijk geslapen vannacht! Zo, heb straks ff met hem een vaderdagknutsel gemaakt, maar wat een geklieder zeg met die vingerverf!!! Vind het maar knap dat ze het op het KDV met zoveel kindjes achter elkaar doen! ML wat fijn dat het met May allemaal goed is gegaan en zo te horen is meegevallen!! Wat een bikkel zeg dat hij nu alweer de kamer door aan het sjesen is!!!
Oh, en KK, wat fijn dat alles goed was bij de VK!! Ja, van dat rustig aan doen moet je echt ter harte nemen hoor! Ik heb het vorig jaar ook steeds in de wind geslagen en mocht toen uiteindelijk in mijn laatste weken bijna niks meer dan op de bank of in bed liggen Kan me voorstellen dat het moeilijk is rustig aan te doen met al zo'n kleine springer om je heen, maar idd gewoon lekker gaan liggen als Esmée op bed ligt enzo!!
Zo, mevr. heeft de boterham helemaal opgegeten en nog een half glas melk met roosvicee erachteraan! Vind ze zo heerlijk.. Ze ligt nu ALWEER heerlijk te slapen. Ga zo zelf ook nog heel ff. Vanmiddag verjaardag.. Morgen toch wel naar Groningen, maar is voor 1 nachtje. Zaterdagochtend gaan we alweer weg. We nemen de vouwwagen van Christian zijn zus dan direct mee, want die mogen we mee op vakantie. 29 juni tot 4 juli word het! Heb er erge zin in. Christian is die week daarna ook nog lekker vrij. Heerlijk! Heb net ff zelf boterhammetje met aardbeien gehad.. Heerlijk...
Pffff, deze mama heeft het even gehad. Ivy is vanmorgen voor de tweede keer wezen wennen bij de gastouder en het ging voor geem meter weer. Huilen, niet eten, niet drinken en het was alleen maar enigszins goed als ze bij haar op schoot zat. Bij de andere kindjes op de grond was gelijk huilen en weer naar haar kruipen al huilend. Ben dus ipv nog de stad in na mn vergadering gelijk daarheen gegaan en kreeg een betraande nasnikkende en hikkende Ivy in mn armen. Zo zielig Vraag me af wat me bezield om zo nodig te willen gaan werken. Voel me hartstikke schuldig. Geen idee of dit goed gaat komen. ze is ook helemaal niet gewend aan ergens anders zijn. Geloof dat er pas een keer of 3 a 4 iemand heeft opgepast.
@KK: fijn dat alles goed was bij de vk. Idd goed naar je lijf luisteren en rustig aan doen. ik moest er ook voor boeten dat ik mezelf maar bleef voorbij lopen. @ML: goed zeg dat het zo super ging met Mayron. Ik lees hier en daar wat over dat kindjes niet goed zouden reageren op de nr. 3 voeding? Wat voor problemen geeft het dan? Ivy wil maar niet gaan slapen. Arme pop is doodmoe en ligt maar te mopperen in dr bed.
Ik lees hier en daar wat over dat kindjes niet goed zouden reageren op de nr. 3 voeding? Wat voor problemen geeft het dan? Ivy wil maar niet gaan slapen. Arme pop is doodmoe en ligt maar te mopperen in dr bed.[/QUOTE] dit probleem. haha de andere kindjes wilde ook niet in slaap komen met die voeding. en wat de gastouder betreft, misschien toch vol blijven houden als je echt wilt of moet werken? op den duur went ze er wel aan al is t tuurlijk hartstikke moeilijk voor jou en voor haar op dit moment