Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat komt vanzelf goed, denk ik, Julian is er natuurlijk al vanaf 8 weken ofzo heen gegaan dus die weet haast niet beter en vind het helemaal leuk maar kan me voorstellen als je zo klein bent en je bent nog nergens anders geweest zonder je mama en/of papa dat het allemaal ook best wel eng is zo ineens. Misschien dom gezegd maar beter dat het nu zo is dan straks als ze vier is en naar school moet ;)

2. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    883
    113
    Noord Holland
    hier goede nacht gehad.
    nikita ging er om half 8 in om vervolgens tuurlijk weer om 21.00 uur wakker te worden. tot 22.00 uur opgehouden en weer naar bedje toe. na gedoucht te hebben met papa. toen nog een flesje om 00.00 uur gegeven en heeft ze doorgeslapen tot 07.00 uur vanmorgen. toen papa naar zijn werk gebracht zodat ik de auto vol kan laden hier om straks weg te kunnen gaan naar tilburg,
    heb t hele huis al schoon voor t weekend en de spullen staan klaar. nu dus wachten tot nikita wakker wordt voor een broodje en dan om 15.45 uur naar papa toe. nu lekker ff potje poker op de comp aant doen. dus ik ben er weer weg van. fijn weekend allemaal en tot maandag weer,:D

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Even een vraagje tussendoor.....

Ik wil graag een verjaardagskaart voor Mees maken met 3 of 4 foto's van hem op de voorkant en dan een tekst erbij op de voorkant (iets van Hoera al 1 jaar ofzo). Nou heb ik het hele internet af zitten struinen waar ik dat kan doen, maar ik kom er niet uit. Misschien zou het ook in PSP kunnen, maar helaas heb ik de handigheid daar totaal niet van te pakken gekregen :(

Webprint dacht ik eerst een goede te vinden, maar daar kan ik er geen tekst bij zetten. Ja, alleen als ik dan maar 1 foto gebruik, maar ik wil er juist meerdere van z'n geboorte tot nu zeg maar.

Hoop dat een van jullie een goede tip heeft, want ik ben er na een paar dagen google'en en surfen helaas nog niet achter....

4. he wat naar dat Ivy zo slecht reageert. Ze worden nu ook eenkennig, dus dat komt er ook bij.
    Het is echt een kwestie van wennen, dat komt wel goed en je moet je niet schuldig gaan voelen omdat je wil werken. je bent naast mama ook gewoon Sann, een vrouw die haar eigen centjes wil verdienen.

5. Toch in psp doen?
    Daar kan het wel. Op het moment komt ik zelf ook nauwelijks aan psp toe en dat wordt nog minder de komende weken anders had ik je geholpen.
    Misschien kan kk je helpen?

6. DE HYPOTHEEK IS NU 100% ROND!!!!

ben zo blij, volgende week krijgen we de sleutel :D

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):)

Al jullie geduld is dan nu eindelijk beloond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En volgende week de sleutel al!!! Heerlijk joh!!! Dat wordt spullen in pakken en aan de klus!!;):D

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ben in PSP met de welkomslessen helaas niet verder gekomen dan het watermerk :):D:( Dus..... dat gaat hem niet worden denk ik. Of het moet heeeeeeeel erg makkelijk uit te leggen zijn ;)

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb onze uitnodiging gemaakt via picassa, je moet het programma wel downloaden maar is veel makkelijker in gebruik dan psp. Je kan er dan ook lang niet zoveel mee maar wel een simpele collage maken bijv.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Gefeliciteerd!!!!!!!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    super zeg, gefeliciteerd!!!!!

12. thnx, ben zo blij :)

13. zielig zeg! dikke knuf

14. stuur anders maar wat foto's naar mij toe joh ;)

15. gefeliciteerd! ! !

16. Zo, heb ff gelegen, maar ben er niet mee opgeschoten. Ben niet zo lekker. Ach, komt zo vast wel weer goed. Maar heb het idee dat mn bloeddruk nu wel heel laag is...

17. Waarom neem je niet wat drinkbouilion ofzo?
    Krijg je wat zout binnen, dat werkte bij mij ook wel.
    Ik had ook een erg lage bloeddruk bij Mees en die is normaal al lager en toen nog lager.

18. Ja, dat doe ik zo ook nog wel ff..
    Ik ga de pc afsluiten, Esmée uit bed halen en dan ga ik ervandoor. Tot later!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    heerlijk zeg

he dat moet ik onthouden...melk met roosvicee......

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant

super!!!! Gefeliciteerd zeg

Share This Page