wel gezellig ze heeft drie ontstoken waterwratjes uitgeknepen.. was erg smakelijk, en voor arme jor pijnlijk, maar t moest toch even gebeuren, en nu hebben we zalf tegen onsteking, en hopelijk gaan ze weg!
Oke nou misschien ga ik ook wel, maar wil ook wel heel erg graag naar het concert van Coldplay 2 of 3 oktober, en die kaartjes moet ik via Marktplaats kopen en dat is ook niet echt goedkoop
hey dames, hier weer een goeie nacht gehad Rihanna heeft van 22.45 tot 5.15 uur geslapen en ze had rond 20.15 uur de laatste voeding gehad begin het vermoeden te krijgen dat het aan de houding ligt waarin ze slaapt. sinds dat ik haar direct 's avonds op de zij leg te slapen slaapt ze zolang door... maar voor ons JIPPIE!
had ik laatst met byron nog een discussie over, wanneer het nou nacht is en wanneer het ochtend is maar 5 uur, is voor mij wel bijna ochtend, vind 2 of 3 uur meer in de nacht..
lekker! misschien is dat zo? dat ze als ze niet echt lekker ligt, gewoon minder diep slaapt ofzo. wel beter!
ja maar nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik haar een klein beetje klem leg zodat ze lekker blijft liggen
tjah want als je uitgaat, en mensen vragen hoelaatwas je thuis? dan zeg je 2 uur snachts bijv.. maar anders zeg je oww om 5 uur smorgens.. dus tjah, dr zit verschil in, maar ik denk dat de ochtend officeel om6 uur begint.. dan begint de avond ook. (om 18.00)
denk het...tis in ieder geval wel lekker voor papa en mama....alleen het laatste uurtje slapen we haast niet meer want de wekker gaat om 6.30 uur en dan ligt mevrouw natuurlijk heerlijk te ronken
Aha, Marcus vond het ook lekkerder om op zijn zij te liggen maar nu ligt hij eigenlijk altijd op zijn rug... Maar overdag word hij na 1 uurtje vaak weer wakker en begint een beetje te jengelen, maar dan laat ik hem liggen en dan valt ie wel in slaap... Misschien ligt ie dan ook niet lekker ofzo?!