Wat fijn!!! Dat wordt dus een gezellige dag vandaag!!! Heerlijk zeg dat hij nu weer lekker een poosje bij jullie thuis is!! Gefeliciteerd met manlief!!! En veel plezier met babyzwemmen!
Sorry er staat een woord verkeerd. Mijn vriendin wil jou graag zelf een PB sturen met daarbij een foto van de kleine meid en de hanger.
Ach arme Wessel! Is me ook wat al die indrukken en aandacht in een keer! Ja, ik denk dat Mees na zijn verjaardag ook alles behalve goed gaat slapen . Ze moeten dan toch al die indrukjes weer een plekje geven en dat gaat niet zonder slag of stoot helaas. Voor jullie dus ook een vermoeiende nacht achter de rug. Hoop dat je vandaag wat bij kan tanken. Hoe gaat het verder met het slapen van Wessel de laatste tijd? En hoe is het met zijn oortjes?
Ja hoor hij krijgt dat al vanaf 6 maanden. Hij krijgt vanille met chocolade vla. Op yoghurt gaat hij spugen.
Hij heeft het zo super gehad dat hij volgend jaar weer gaat. Lichamelijk raakt hij niet uitgerust omdat hij gewoon moet werken daar maar in zijn koppie kan hij wel lekker luchten.
Had je zijn reactie wel gezien in het filmpje wat ik heb heb geplaatst toen ik het hem de dag ervoor vertelde?
zo hé had ik ff een ranzig momentje deze mama was echt ff heeeeeeeeel dom was nl vergeten een poepluier weg te gooien, doordat sam op het laatst voordat maud naar school moest echt nog een schone luier moest had ik die laten liggen onder het mom die gooi ik zo direct weg in de container (maud en morris zaten al in de3 fietskar en sam had ook de jas al aan dus dat geeft wel aan oe laat we waren) maar sam heeft hem dus eerder gevonden als dat ik er weer aan gedacht heb. nou ja de gevolgen laten zich raden
Goedemorgen, Iedereen een leuke vaderdag gehad? Hier hebben we er een lekkere luie dag van gemaakt. Mees is trouwens weer ontzettend verkouden. Gelukkig wordt het weer warmen vanaf morgen dus dan gaat het hopelijk snel weer beter. Maandag 29 juni gaan we tekenen bij de notaris, manlief belde net. Een week later dan de planning was, maar dat is de schuld van de verkopende makelaar die heeft niet de juiste datum doorgegeven! :x Maar goed, nog een week en dan hebben we ons huis. Maar de verjaardag van Mees zal tussen de verhuisdozen gevierd gaan worden, vrees ik.
Goedemorgen, hier een lekker nachtje gehad. Julian was uit logeren bij roeland zijn ouders en ik denk dat die vanacht wel een tijdje heeft lopen spoken daar. Gisteren hadden we een bbq bij roeland zijn opa en oma, was heel gezellig alleen toch iets te druk voor Julian. Vooral omdat er nog 4 kleine kids rondlopen die Julian het mooiste, liefste en leukste jongetje op de hele wereld vinden. Is wel heel lief natuurlijk maar voor hem toch wel vermoeiend en druk. Vooral als ze er dan ook nog eens met mama vandoor gaan dan is het helemaal drama natuurlijk. Gelukkig had ik hem snel weer rustig maar vond het wel erg jammer dat roeland had gezegd (zonder met mij te overleggen) dat hij bij zijn ouders zou slapen anders was ik al lang met hem naar huis gegaan. De volgende keer ga ik ook gewoon ongeacht waar hij zou slapen, dan komen ze hem maar weer ophalen.