Oh ja??? Niels leek me echt zo'n man uit het boekje op de meeting!! Lief, attent, zorgzaam... Maar ook hij heeft dus soms zo z'n nukken. Ach ja, trouwens, wie niet!
Kon je hem daar dan niet tussendoor even op bed leggen? Of de volgende keer een campingbedje meenemen? Hoe is het trouwens nu met de allergie van Julian??
OOOWWWWWW, wat leeeuuuuk Ja dat zou ik echt leuk vinden Mag ik die dan ook gebruiken op een toekomstige site?
en heeft hij jou ook 'verveeld' met ellenlange verhalen en misschien foto's zodat je er zelf ook nog wat aan hebt gehad?
Nou de nacht ging verder goed Hij sliep rond 22.00 uur en werd rond 6.30 uur wakker want het slapen gaat nog niet goed helaas. Na de abkuur en paracetamol is hij toch alweer een paar nachten wakker geweest s'nachts... Zijn oortjes zijn wel weer goed heb het even laten controleren, maar er kon nog wat druk op staan s'nachts, misschien dat hij daarom niet goed slaapt, of het is het ritme. Wie zal het zeggen.. Hij niet Hoe gaat het met Mees zijn slapen?
Balen dat Mees weer zo verkouden is. Hadden de kids nog leuke knutsels gemaakt? Mooi piep dat je nog een week langer moet wachten voordat je de papieren kan tekenen.:x
ja die heb ik gezien zelfs remco en mijn schoonvader hebben het gezien erg leuk om dat zo gezien te hebben
weet niet of ik je al gefeliciteerd heb (door dus dat euvel met die laptop van ons) dus GEFELICITEERD met de koop die nu helemaal rond is zal wel mooi stressen worden dan
gelukkig hebben we de muren en de vloer nog steeds niks aan gedaan maar een doekje voor de vloer en het kastje waren voldoende en voor sam een washand voor de handen en schone kleren
Idd jammer dat Roe dat niet even heeft overlegt. Heb je zelf wel een beetje kunnen slapen of werd je iedere keer wakker je afvragende of Julian wel goed zou slapen.
Arme Mees, ik hoop dat hij snel opknapt! Gefeliciteeeeeeerrrrd eindelijk je nieuwe woning nu maar inpakken