Ik doe het ook nooit zo hoor. Willen ze verven dan mogen ze dat aan hun eigen tafeltje doen. Ik ben ook niet iemand die er naast gaat zitten en mee gaat zitten verven.
Als je wilt spuien dan weet je me te vinden hè En dat nee zeggen en gaan huilen dat herken ik maar al te goed met Karsten. Die Mondeo is vast geen auto waar je geen wegenbelasting over moet betalen. Want die bestaan nog niet zo lang.
Hij had er superveel zin in maar het wijkt zo erg af van zijn dagelijkse structuur dat hij er letterlijk helemaal naar van wordt. Gelukkig is het maar 1 1/2 dag.
Ik werk bij Nestle, die maken de nan voeding. Hoorde vanmiddag wel dat wij het voor de export maken en de voeding die hier in de schappen staat komt uit Duitsland, beetje onlogisch maar ja dat had wel een reden die ik ben vergeten
Yek ik moet er niet aan denken een wortelkanaalbehandeling. May heeft dus al wat leuke dingen gehad voor zijn verjaardag.
Hé wat leuk om weer eens van je te horen! Ja Karsten wordt zaterdag alweer 1. Pfffffff een jaar geleden liep ik nog met een dikke toeter. Vervelend dat jullie de hond weg hebben moeten doen. Dat zal je wel enorm aan het hart zijn gegaan. Fijn te horen dat het met Jasmijn zo goed gaat!
Och wat een moppie. En ook al zo'n lekkere bos met haar. Zo donker was Karsten ook met de geboorte en als je hem nu ziet.