ach zo nu en dan vind ik het wel leuk, niet elke week ofzo, dan is het toch maar zelfde mensen enz enz.. maar een keer in de maand/2mnd ofzo.. gezellig hoor haha
Nou vroegah, was ik vrijdag, zaterdag en zondag in de stad (Zaandam) te vinden, maar eigenlijk heb ik er niet zoveel behoefte meer aan! Amsterdam vind ik sowieso niet zo heel veel aan, helaas!
maandverband is wel lekker warm! vooral supersurfplanken.. scheeld weer stook kosten, en met die prijzen van tegen woordig bespaar je zo een euro!
hoi allemaal, ik kom hier weer eens even kijken . Ik heb tegenwoordig niet zo veel tijd meer dus hou voornamelijk het baby/dreumes forum in de gaten. Ik las over winterjassen en welke maat. Fae groeit nu pas zo'n beetje uit haar vestje wat ik als eerste jasje gekocht had, dat was maatje 50 , dus dat is een ontzettende meevaller. Want van kleertjes zit ze nu veelal in 62 -qua broekjes soms nog 56 . Maar ik heb dus zo'n rose suede (?) jasje gekocht bij de zeeman, maatje 68 . Vooral ook omdat het nu toch al erg fris wordt en als ze dan in de draagzak gaat, dan moet ze wel wat warms aanhebben. Het is nog behoorlijk ruim hoor -eigenlijk dus nog te groot, maar ik verwacht hier wel komende 3 maanden mee te doen. En daarna... hebben ze vast nog wel wat anders leuks bij de zeeman ofzo. Ook las ik over nachtvoedingen; Fae slaapt eigenlijk van 3 of 4 weken al zo'n beetje door van half 10 s avonds (fles om 8 uur) tot half 7 smorgens, ze eet dan ook niet zo superveel eigenlijk, vaak in 5 voedingen, wat ze in 4 kan eten en soms heeft ze er dus maar 4 op een dag. Maar een luxe dus ik weet het! Alleen deze week is ze dus al 2x om 5 uur smorgens voor de fles gekomen, even balen, gewoon omdat ik dus verwend ben. A.s maandag krijgt ze haar eerste prikjes. Ik heb dus de paracetamol zetpilletjes voor de zekerheid maar in huis gehaald. En volgende week vrijdag is dus m'n eerste werkdag weer... Morgen ga ik dus nog even langs m'n werk, even Fae showen aan m'n vaste groepje klanten Maar oke, ze doet het dus hartstikke goed, vorige week vrijdag woog ze al 5050gram en 1 september was ze 57 cm, ik ben benieuwd of ze maandag aan de 60 centimeter zit . Zo, en nu even eten, aankleden en op jacht voor schoentjes, nu ze dus af en toe in de draagzak zit buiten is dat zo koud aan haar voetjes, dus maar even kijken of ze die leren slofjes bij de hema hebben; http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/baby/kl ... -(33245050).aspx groetjes athina
Jeetje, mannen Hij heeft het waarschijnlijk niet eens door ook! Misschien moet je eens met hem gaan praten en vertellen wat je dwars zit, hoop dat het helpt...
Sorry, ik was hier net lekker aan het bijlezen, maar mijn zus belde en tja... dat kan soms lang duren!
grr.. heb ik dat.. ik wou mn asbak legen, en leeg ipv de asbak, mn knijper emmertje in de container... lekker dan, dan koop ik maar nieuwen, ga niet op de kop de knijpers overal tussen weg vissen.. dus ik zou even een de fles geven, boodschappen EN knijpers halen, en dan mn andere wasje ophangen
Gefeliciteerd! En inmiddels ben je al weer 24 berichten verder... wil je Senn inhalen? Is Senn trouwens onze number one kletsmajoor?