Zo, heb net mijn eigengemaakte kaarten besteld voor Esmée haar verjaardag. Ik heb gezegd dat ivm haar slaapjes ik de verjaardag van half 3 tot half 6 hou, zodat ze na die tijd nog ff tot rust kan komen en daarna lekker kan dromen over haar cadeautjes. Is dit gek? Nee toch? En ook heb ik gezegd 's ochtends liever geen bezoek ivm drukte.. Kan toch?
Oh ja..onze ene kat heeft Indi nou voor de 2e keer gekrabd En dat snap ik niet want ze zijn echt vriendjes!! Of het nou misschien een speelse krab was of echt gemeen bedoelt was weet ik niet..Maar wat ik daar dan weer mee moet..Ze heeft een lelijke kras op haar wangetje en ze schrok ook best wel erg.
Lekker doen zoals je het zelf wilt. Enne ik vind die tijden helemaal niet gek hoor! En je moet ook een beetje aan jezelf denken he
Pfff, lekker balen dus en slecht georganiseerd :x Heb je geen klasgenoten die je kunt bellen waarheen je het moet sturen? Wel volhouden met de opleiding hoor! Anders is het zo zonde van al het werk en je tijd
Misschien heeft ze hem aan de staart getrokken of zo? Hier grijpt wessel altijd de staart of een pluk haar, als hij er een te pakken krijgt , want de katten gaan op de vlucht
Hier ook maar dan bij de honden en die zoeken hem nou juist op of blijven stil staan als ze hem aan zien komen
Zo, wat is het weer heerlijk rustig hier... Ik ga zo maar ff naar beneden, kijken of er nog wat boeiends op tv is...
hallo ff snel een berichtje nog van mij. leuke reacties op de fotos die gemaakt zijn van ons schilderfeest. laat als alles klaar is nog wel ff zien hoe t geworden is,. kom net lekker uit de douche vandaan. heb heerlijk getraind en ik ga ook goed vooruit met mijn dance twirl. Leiden here i come. mijn coach vertelde dat ik nog wel eens kan plaatsen met mijn dance in de catogorie waar ik me naar gepromoveerd heb. dat zou tuurlijk mooi zijn. uitkomen op t NK in de middenklasse. ga nu lekker een filmpje kijken van wedding crashers. lijkt me leuke film heb m ff op pauze gezet zodat ik ff rustig kon douchen, meiden fijne avond allemaal en tot morgen weer
Goedemorgen allemaal Hier een goede nacht gehad! Wessel slaapt zelfs nog Eergisteren dacht ik s'avonds: laat ik de laatste fles eens staan en vla daarvoor in de plaats. Hij wordt toch wakker dus het valt te proberen. Nou gisteren wou ik dus vla geven maar meneer wil het dus niet hebben he? Toen gaf ik hem een klein flesje van 120+4 (normaal 180+6 of 210+7) die had ik gegeven, heb hem op bed gedaan en toen ik wegliep was het huilen maar toen ik beneden was was hij alweer stil Of het nou door alle drukte komt van zondag dat hij goed slaapt of dat hij minder krijgt, dat hij altijd teveel kreeg s'avonds dat weet ik nog niet Maar even afwachten Ahhhh nu is hij wakker