Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wat naar zeg.
    Heel veel sterkte,de beslissing was vast niet makkelijk.
    Knuf voor jullie allebei.

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goeiemorgen, hier een heel groot Michael Jackson fan :(
    Zit met tranen in mijn ogen. Toen mijn moeder zwanger van me was draaide ze mijn hele zwangerschap Ben.
    Ik ben hem mijn hele leven blijven volgen, bij 2 concerten geweest en ik luister nog steeds vaak naar zijn beats.

Zette vanmorgen het nieuws aan, Yar wou net naar zijn werk en ik zag dat het over Michael ging. Ik zeg tegen Yar hij is vast dood... Pfffff...

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik kwam gisteren terug van de bijeenkomst en ik trof een heel ander kind aan.:$:$
    Hij was super vrolijk, ging iedere keer uit zich zelf zitten en trek zich overal aan op tot op zijn knietjes.:$
    Vanmorgen had hij een 210cc fles op en afgelopen nacht helemaal doorgeslapen.:$

Weet gewoon niet wat me overkomt.:D

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik zou gewoon bonnen vragen.
    Nikita heeft toch nog geen besef van cadeaus.
    Bonnen van Bart Smit zijn lang geldig en dan kan je iets kopen voor haar wanneer je meer ruimte hebt als je verhuisd bent.;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik moet hem als ik terug kom van vakantie weer even laten controleren en Niels is gesteriliseert dus hier zal het gelukkig niet zo'n vaart lopen.

Wanneer weet je meer?

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dikke knuf voor jou meis.

Heb het 15 jaar geleden gehad toen mijn grote held overleed.:(

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Yehhhhh ik heb pagina 9200 te pakken.:D

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik ga Maarit naar school brengen.........

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah Ayrton... Dat heb ik ook live gezien toen... Pffff indrukwekkend was dat ook...

10. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    pfffff mijn zus zou naar zijn concert gaan :(
    heftig hoor

11. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ik ook ja.
    Dat was mijn eerste autorace die ik zag....

12. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    zoooo was ik ook weer even!! :)
    vcakantie was ...nou ja...hoe zal ik het zeggen.... nou aan het weer heeft het niet gelegen want we hebben schitterend weer gehad!! :D maar de rest was drama. Veel ruzie gehad en veel gepraat, huisje was klein en viel erg tegen, justin kon niet aarden daar dus eigenlijk was het 1 groot drama *snik*
    eergisteren eens goed met een vriendin gesproken omdat dennis en ik steeds verder van elkaar kwamen te staan. Wel fijn om er even met iemand anders over te praten.
    Na goed gesprek met dennis zie ik et nu ook wel weer zitten, en gisteren zijn we naar het dolfinarium geweest wat een leuke dag is geworden. vandaag hebben we justin gewoon naar het kdv gebracht zodat we in de tuin kunnen werken en daarna nog wat leuks kunnen doen.
    Dus het loopt hier nog niet echt van een leie dakje.

hoe is het verder hier?
    hoe gaat het met alle zwangeren en zijn er nog nieuwe bij gekomen?

13. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ingrid, ik zag nare verhalen over je hond. Vervelend hoor. Ik kan alleen maar zeggen, neem geen risico's! Ik ben ook helemaal weg van honden maar op 5-jarige leftijd ben ik gebeten door een hond in mijn gezicht en sindsdien heb ik wel een soort trauma eraan over gehouden. Als hinden grommen oid ben ik pleite. Wij hadden destijds zelf een pup dus mijn moeder dacht al: die kan ik weg doen, maar gelukkig viel dat mee. Nadat ik uit het ziekenhuis kwam, sprong ik meteen bij haar in de mand!! :D Maar toch hoe erg ik het ook vind, vind ik dat je de goede keus maakt. Die hond is niet meer veilig en voor hem zelf is het ook niet leuk meer. Arm beestje....

Kwebbels, buddy, wat zielig voor Indi. Was dat om die plek (weet niet meer hoe het heette) op haar rug te onderzoeken? Sterkte ermee.

Esther, wat sem doet, doet justin ook hoor. Tegenwoordig wil hij zijn nieuwe luier ook niet meer om hebben. Gaat hij ineens huilen:( Maar ja, justin is ook wel erg driftig geworden. Kan zichzelf moeilijk vermaken, kwijlt als een gek, dus miss een sprong in combi met tanden. pffff erg vermoeiend

verder heb ik niet terug gelezen sorry!!

14. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    en ga ik hem net wegbrengen naar het dagverblijf wordt hij meteen geknuffeld door een meisje daar, zo schattig, maar dat vond hij dus niet zo leuk. Meteen huilen en dat ging niet meer over. Wat een naar afscheid was dat zeg *snik* pfffff soms voel ik me echt een slechte moeder en kan ik wel een potje huilen zeg....

15. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    hmmmmm....zo klinkt het wel heel erg depressief...dat was niet de bedoeling hoor!! Vind het gewoon erg moeilijk als ik hem weg moet brengen en hij dan gaat huilen.
    Eigenlijk gaat het altijd goed, maar nu na 2 weken moest hij even wennen denk ik en toen hij zo werd genuffeld schrok hij denk ik. nou ja, het zal vast wel goed gaan.

hij gaat trouwens niet volgende week maar die week erna naar de babygroep. Kijken hoe dat gaat voor 2 dagen. Ben beneiuwd!!

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Weet ze het al?:(

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Geen fijne binnenkomer.:(

18. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    nou er is niemand dus ik ga maar eens wat doen hier.
    we gaan de tuin onder handen nemen en hopelijk komt het af vandaag. ben die zooi nu wel eens zat.
    en vanmiddag nog iets leuks doen met zijn tweeen.
    Morgen weer motorrijden!! jippie!! mijn 5e les al en het is supertof!! wel moeilijk trouwens hoor! maar dat is gewenning, net als autorijden.
    fijne dag allemaal!!

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jeetje dat is dan geen fijne vakantie.
    Gelukkig heb je goed met een vriendin kunnen praten en daarna ook met Dennis.

Is hij al een keer bij de ha geweest?

20. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    hey senn!! alles goed?

denk het wel....heb haar nog niet gesproken.

Share This Page