ik wilde die ook maar om dezlfde reden heb ik toch een andere gekocen. de chicco en hij is erg fijn alleen wel te zwaar en te groot voor op de fiets
En hij moet idd mee op de fiets, daarvoor wil ik ook graag een buggy.. Sem is niet meer lange afstanden te tillen hahaha... Maar ik heb geloof ik en x iemand gezien met een zapp die verstelbaar was..
Fijn dat je lekker bent opgeschoten in de tuin.. Moest even lachen om je berichtje over Dennis haha.. Jammer van jullie vakantie zeg.. Dikke knuf!
Ling, ik ga er weer vandoor.. Mannetje is er net weer van vissen.. Nog even samen zitten.. Moet morgen weer werken.. Meiden voor iedereen een fijne avond en slaap lekker!
Wacht maar af Ling! Justin doet straks alles in een sneltreinvaart Wessel kruipt sinds 1 dag voor zijn verjaardag echt. Eerder was het een paar keer en dan tijgerde hij verder. Maar nu heeft hij het kruipen echt ondekt
Wou ik ook net zeggen Mees loopt namelijk ook al heeeel lang achter de loopkar en kruipen doet hij al sinds 7 maanden, maar is dus net nu wat stapjes alleen aan het zetten.
Ja, hihihi, dat hebben we allemaal wel. En we vinden allemaal ons eigen kindje het meest bijzonder natuurlijk en dan wil je ook graag dat hij of zij de dingen net zo vlot kan als anderen, maarja, ze doen alles toch op hun eigen tempo en pikken elke keer bij sprongen precies die dingen eruit die ze zelf het handigst vinden om te leren
jeetje dat was ff schrikken denk ik!! Mees is ook al 2 x van bed gevallen. 1 x bij mij toen hij ik geloof 4 maanden was (sow wat was ik toen geschrokken zeg ) en 1 x een paar maanden terug bij manlief. Gelukkig hebben kids nog hele flexibele botjes enzo dus is er niet zo snel iets aan de hand. Maar leuk is zeker anders! Heeft hij er verder niks aan over gehouden?
Sow, het wordt hier ineens donker joh en het is aan het donderen op een afstand. Hoop dat het overwaait en niet hier weer hard gaat regenen en donderen. Dan wordt MEes vast weer wakker. Ga nog ff gauw wat dingen doen en dan lekker naar bed. Tot morgen en een hele fijne avond en nacht voor iedereen!!!
kk: waar moet je beginnen met lessen nemen, gewoon pspforum of al meteen op pspmama's ofzo? op pspforum moet je betalen of niet? en hoe zit het met die matrialen, moet je daar een aparte cd voor aanschaffen of kun je die via internet ergens opvragen