Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Kwebbels, ML en Ramoontje super bedankt voor jullie kaarten voor Karsten!:D

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Waar blijft de tijd denk ik af en toe.:)

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Meiden bedankt voor alle felicitaties voor Karsten!:)

4. Ik ga eens ff wat te eten maken voor mezelf... (en voor ukje natuurlijk, maar of die nou al aardbeien lust? :D )

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Karsten van harte met je eerste verjaardag!!! Maak er maar een mooie dag van!!!!

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Karsten van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi allemaal,
    hoe is het hier? Hier alles goed hoor..We zijn al lekker druk geweest. Had vanmorgen nog een toets op school (echt een moeilijke:() en daarna zijn we lekker naar schoonmoeder en haar vriend gegaan. Hun hebben een vijver in de tuin en Indi vond het prachtig al dat water haha. Lekker spetteren en doen. Lekker daar de tuin doorkruipen dus ze zag eruit joh. Helemaal vies haha. Vanavond lekker even kort onder de douche. Mag eigenlijk morgen pas ivm de hechtingen maar alleen met een washand vind ik gewoon vies want ze is nu al vanaf woensdag niet meer in bad geweest en normaal gaat ze dus elke dag :$
    Nu ligt ze lekker te slapen en ik ga maar even de was doen ofzo (en daar heb ik echt zin in).
    Tot later!

8. Zo, Esmée heeft van kwart voor 11 tot kwart over 12 geslapen gelukkig. Die gaat straks nog ff weer en dan ga ik ook...

9. Trouwens, vandaag alweer 25 weken zwanger! Wat gaat de tijd snel zeg! Esmée ligt op bed met een pcm en ik ga zo ook ff. Daarna ff kijken of ik vanmiddag in de stad nog wat jurkjes voor mezelf kan vinden, moet toch wat aan als we maandag op vakantie gaan... :D
    Maar dan wacht ik tot Christian thuis is en ga ik ff alleen

10. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Even snel onder werktijd:)

Karsten Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!

11. Haha, had ik een jurkje besteld via marktplaats, had ze de verkeerde maat doorgegeven. Is het een 44, ipv een 34! Dus daar verzuip ik in..

12. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

KK wat vervelend dat Esmée nog zo last heeft van de prikken!! Geef d'r maar een dikke knuffel van Sem!
    Hoop dat je nog even jurkjes kan vinden! Heerlijk even op vakantie!!
    En gefeliciteerd met je 25 weken!! Wat gaat dat hard!!

13. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

meiden lees later weer bij.. Moet nu weer werken..
    Oh ja ik heb een vacature gevonden voor casemanager in opleiding!! Dat is regelmatig werken, tijdens kantooruren! Zon en feestdagen vrij!! Ik ga er me er eens beter in verdiepen!!

14. Zo, hier ligt mevr. alweer een half uurtje te slapen gelukkig. Heb zelf ff op bed liggen lezen, maar het is zooo warm.. Christian is met onze auto bezig. Moet een nieuwe koppelingsplaat in. Duur grapje, maar is wel nodig voor we op vakantie gaan. Het valt een beetje tegen na wat ik begreep, dus die komt later thuis. En net nu ik nog naar de stad wou. Maar ik las dat er hier vanavond een extra koopavond is, omdat het ballonnenfestival hier weer is.. Dus ga ik dan ff.

15. Oja Esther, wat fijn zeg. Hopen dat die vacature wat is voor je! Ik ga voor je duimen..

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Yeahhhh, goed zo Wessel!!!!!!!!!

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    He, gelukkig maar! Wel balen hoor dat je dag zo vermoeiend verloopt tot nog toe. Hoop dat de zetpilletjes gaan helpen. Voor Esmée maar ook voor jou! Knuffel van mij en Mees!

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje, 25 weken alweer, wat gaat dat ongelooflijk hard. Lijkt me voor jou idd helemaal apart met én Esmée haar 1e verjaardag voor de boeg en de geboorte van jullie allerkleinste meisje!

19. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Klinkt goed! Ben benieuwd!

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hmmm, jammer idd dat je vanmiddag niet kon, maar wel super handig dat Christian zoveel zelf aan de auto kan doen!!! Scheelt echt wel bakken met geld tov wanneer je het bij de garage had moeten laten maken!! Dan kan jij van het bespaarde geld mooi weer wat leuke jurkjes kopen ;):p:D

Share This Page