Het is even wennen maar je krijgt het wel onder de knie! In het begin liep ik ook een beetje te hannessen ermee en nu lukt het zo!
Da's waar............wat ik altijd deed was fiets in een fietsenrek zetten, Rick erin installeren en dan de buggy bevestigen. Nu met mijn mama-fiets heb ik een dubbel-standaard, dus is het wat stabieler en gaat het gemakkelijkers.
Ja ik ga over 2 weken als de hechtingen eruit gaan zeker even aangeven dat ik niet tevreden ben over hoe het gegaan is! Ten eerste had ik het gevoel alsof de dokter heel onzeker was en dat maakte mij ook onzeker! En ik had graag van te voren geweten dat ze én een verdoving krijgt én ook nog 2 hechtingen. Is toch even klote als je dat zo ineens hoort dat ze dat bij je kleine meissie gaan doen Ik doe haar bijvoorbeeld 's avonds in bad, maar ze mocht nou met die hechtingen 2 dagen niet in bad. Ja als ik dat had geweten had ik haar in de ochtend nog ff goed gebadderd. Nou was ze dus 3 dagen niet in bad geweest, normaal gaat ze elke dag :x En het was gewoon echt zielig..Maar ik snap ook wel dat het voor die arts moeilijk is om een baby te helpen want dat is natuurlijk ook niet leuk maar goed ik ga het zeker zeggen.
Hi lieverds... Ik ga alvast een boodschappenlijstje maken voor Tygo's verjaardag en bankhangen! Fijne Avond allen!
begin met deze omdat ik die zelf zo leuk vind (zelf gemaakt!) (papa was met Rick samen in de kabelbaan omhoog )
Ze hebben ze op het moment bij de blokker in de aanbieding. Maar als je een action in de buurt hebt dan hebben ze ze daar ook (voor een leuke prijs)
Kijk mama, water..... Boterham met knakworst, nou geef mij maar gewoon de mayo.... de safaritrein in het safaripark Samen tandenpoetsen Auto rijden in Plopsaland Samen met papa karten in Plopsaland In de antieke stoomtrein En dan is dit nog maar een selectie van de 300 foto's die reeds op mijn laptop staan........(om nog maar te zwijgen van de rest van de foto's die dus nog op de camera staan )
Leuke foto's ramoontje!!! Wat kijkt Joost trouwens schattig blij op de foto's! Dat korte koppie staat hem ook echt goed!
Die kan altijd zo guitig lachen op de foto en dan die paar tanden erbij . Dat korte koppie ben ik nu helemaal aan gewend, vind het echt zo leuk (nog leuker dan bij Rick 8)). Je kunt nu al wel zien dat hij achterop weer krullen krijgt, die stroefjes haar vallen in een wirwar van slag . Oh en daar waar hij die babykrul had, daar groeit zijn haar ook precies nog zo. Kruintje links, dan haargroei naar recht om dan vervolgens naar voren in den puntje van meer haar te groeien. Zo schetig. Rick heeft 2 -tegengestelde- borsteltjes op zijn kruin, ziet ook wel schattig uit want daar waar het samen komt, steekt het dus omhoog .
hahahah Liefff!! Julian heeft nu echt zo'n plat kapsel hahahaha. Behalve als je het rechtop borsteld dan blijft het zo staan in een krul Wil binnenkort eigenlijk even met hem langs de kapper om stekeltjes te laten knippen maar vind dat ook wel weer zielig want hij heeft eindelijk haar hahaha
Ik ga lekker douchen en dan héérlijk in mijn EIGEN BEDJE slapen . Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!