Rustig hier!!!! Maar goed, zo te horen is Meesje wakker, dus die ga ik zo lekker uit zijn bedje halen! Tot later!
He dames, Alles goed hier? Zal zo s ff wat bijlezen. 2 dagen gewerkt, dus had om half 11 dan niet meer de fut om de pc aan te zetten. Wat een hoop trampoline en glijbaanongelukjes met kindjes zeg. Sommige nog ernstig ook. eentje met een schedelbasisfractuur en eentje met een gebroken elleboog waarbij het bovenste bot helemaal naast de rest stond. Moesten allebei dus geopereerd worden. Brrrr, kan ik nog niet aan wennen hoor die kleintjes. Ik ga s ff wat lezen hier.
Karsten, alsnog van ahrte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. ik hoop dat jij en je papa en mama en broertje en zusje een hele leuke dag hebben gehad met heel veel mooie cadeautjes.
Leuk. heb je je rijbewijs of ben je aan het lessen (omdat je het over de eerste keer hebt, maar kan ook eerste keer dit jaar zijn)
Ik hoor mn meisje weer, dus ik kan niet meer alles bijlezen helaas. sorry voor degenen met belangrijk nieuws waar ik niet op gereageerd heb.
Dank je wel namens Karsten. Hij heeft van ons een loopwagen, een trekwagen met blokken en een stapeltoren gehad.
@ML heel veel plezier met May zijn verjaardag vandaag! Enne doe es ff een foto van die over the top glitterjurk! Lachen trouwens die foto's in de speeltuin. Karsten gaat juist heel druk zitten bewegen op dat ding alleen komt hij niet naar voor en achteren toe. @Ramoontje fijn dat je er weer bent! Ik zag hele leuke foto's voorbij komen van de kids en 1 met Pat. En die foto van jou en Joost, *smelt*.
@Mirrem, waterpokken zou goed kunnen, hou hem maar goed in de gaten. Veel sterkte met hem en een dikke knuf. Ik hoop dat mannetje snel zijn chagarijnige bui in de prullenbak stopt. Is niet gezellig. Misschien is hij warmte moe?8)
Hallo allemaal. Even een kort berichtje van mij uit Frankrijk. Het is hier echt super!!!!!!!! We zitten nu alweer een week in de Ardèche en de week daarvoor in de Jura. Allebei echt te mooi! Bloem bedankt voor de tip, de camping is echt zo mooi!!!!! He weer is hier meestal 3 graden of meer, dus veel aan het zwembad liggen! Morgen reizen we door naar de Bourgondië voor de laatste stop. Hier nog bijzondere zaken gebeurd? Oh Merel kruipt nu echt als een gek: we hebben ogen, oren en handen tekort.
Oh ik zie toevallig da Karsten jarig was: Ook van ons nog verlaat uit Frankrijk van harte gefeliciteerd! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!
Fijn dat jullie zo genieten. Maar dan aan het zwembad met een dikke winterjas zeker. Karsten is van de week geopereerd aan zijn amandelen en hij heeft buisjes gekregen. Het gaat met de dag beter met hem. Ook is hij de afgelopen week enorm gegroeid. Hij is zelf gaan zitten een uur of wat voordat hij geopereerd werd in het ziekenhuis. Een dag voor de operatie heeft hij uitgevogeld dat hij zich op kan trekken tot op zijn knieën. Gisteren is hij 1 geworden en heeft een 6e tand van hemzelf als verjaardagcadeau gekregen. Merel heeft vast de grootste lol nu ze kruipt en jullie er maar achteraan. Ik zie het helemaal voor me. Geniet nog lekker daar en doe mannetje de groeten van mij.
Dank je wel!! We zijn voornamelijk druk geweest met laminaat leggen. Zijn verjaardag vieren wij officieel de 18e als we op de camping staan.
Nou ik zie dat er helaas niemand aanwezig is, dus ik ga er maar weer vandoor. Het is hier te mooi en te lekker om achter de PC te zitten. Jammer, want ik had wel graag ff met iemand gebabbeld, maar het is niet anders. Doeg van Merel, Bas en mij vanuit een zonovergoten Frankrijk.
Lieve Merel (van Daisy1975) van harte met je 2e engeltjes verjaardag! Bouw maar een leuk feestje daarboven.
Oh ik bedoelde natuurlijk 30 graden of meer . Dat Franse toetsenbord heeft een beetje kuren. Fijn dat het trouwens beter gaat met Karsten!