Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Zou ik ff doen ja. Gewoon zeggen dat je mogelijk spruw hebt gezien de pijn.

2. Wat vervelend. Doe rustig aan.

3. Doe ik ook :) ze is stapelgek op die kleintjes :)
    Ze had ook naar ze gevraagd dus we gaan vanavond even langs in het ziekenhuis.

4. Wat een lekker kereltje :)

5. Leuk he dat kletsen? :) Wacht maar tot ze straks mama zegt dan glunder je helemaal van trots ;)
    Ik zit ook altijd hele te kletsen tegen Mees en hij euh't en lacht terug terug :D

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Of als ze hun kleine armpjes om je nek heen leggen en je een kusje geeft en zegt: "ik hou van je mama" nou geloof me dan smelt je met dikke tranen in je ogen!

7. Ja of ze zeggen "mama zitten" en dan krijg je een dikke knuffel en een kus. Helemaal glunderen als ze je weer zien en naar je toe rennen met dat schattige waggelende loopje van ze en die peuterarmpjes naar je uitstrekken..zucht.

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik zit meer met het feit dat alles bij elkaar het een jaar heeft geduurd voordat ik zwanger was van Marin. Dus daar ga ik nu weer van uit en ik word er natuurlijk niet jonger op :D
    Eigenlijk zou ik vanaf januari wel weer proberen zwanger te worden. Maar misschien denk ik er dan ook wel anders over. ik da eerst genieten van Marin.

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ahhhhh ja dat is ook schattig! Mijn dochter is al 3,5 dus als ik binnen kom gaat ze zich verstoppen hahaha! Maar ze is wel altijd blij om ons weer te zien, maar kan me nog herinneren toen ze de leeftijd van jou zoontje had hoor! Heerlijk!

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Jee vervelend zeg. Sterkte.

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Wat heerlijk zeg! Goed dat je het rustig aan doet!
    En wat fijn dat het zo goed met Danique gaat!

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Mooie foto!

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat kletsen herken ik. Daar begint Marin ook mee. Heerlijk geluidje!

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
  15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
  16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Zo dat gaat lekker met Jurre!

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Balen zeg!

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Zo, ik klets alleen (zie ik nu) :D

Nou ik neem mijn woorden van vanochtend terug. Marin heeft net een uur gekrijst na haar voeding. Ze was gewoon moe, maar wilde er niet aan toegeven. In de kinderwagen wilde ze ook niet liggen, uiteindelijk is ze net in slaap gevallen in de wipstoel. Nu weet ik wel dat dat geen slaapplekje is, maar ik laat haar toch even liggen.

Trouwens, waar is Essie... heb ik al een tijdje niet gezien hier.

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Mirjam wat vervelend dat je man zo jou niet begrijpt. Bv is goed maar geen heilig iets hoor! fultime kolven vind ik echt top, dat zou ik niet trekken.

Veraatje: het kan ook meevallen hoor met het weer vruchtbaar zijn tijdens BV. Ik ken meerdere mensen die al weer gelijk gingen menstrueren en ook iemand die tijdens volledige BV weer zwanger is geworden. dus is het gewoon afwachten. Het hoeft overigens bij een tweede niet net zo lang te duren als bij de eerste, daar ben ik het bewijs van. Nick heeft ook bijna een jaar op zich laten wachten en nu was

ik na 2 menstruaties al weer zwanger (daar schrok ik eigenlijk een beetje van, al was het zeeeer gewenst)
    en wat lekker zo lang geslapen. Ik was al blij dat 23.45 tot 4.15 lukte!

Ramoontje: lastig he als je kids elk een ander ritme hebben.

Mrietje: rare aktie van de HA, fijn dat je vriendin eerder wil kijken voor je. Zal toch wel geruststellen hoopik.

Christiea heftig van je oma. WIj hebben dit met mijn opa zo'n twee jaar terug meegemaakt. Na een tijdje zelfstandig wonen in het verzorgingshuis is hij nu over naar de verpleging :( Maar het geeft wel extra zorgen ja en de betrekkelijkheid van het leven komt weer even om de hoek kijken.

Sann: vervelend hoop dat de ontsteking snel weg is.
    en mt. 2 tja ligt er aan hoe groot Ivy is. maar anders neem je toch 3 pakken 2 en 3 van 3 dan kun je altijd nog een los pak 2 kopen als het nodig is.

Kwebbels ik zou thuisblijven.
    over het combineren van borst en fles. een vriendin van mij heeft dit gedaan na zo'n 9 weken. Zij heeft toen de BV overdag afgebouwd zodat ze op het werk niet hoefde te kolven en heeft de ochtend en avondvoeding er in gehouden. Dit heeft ze tot 10 manden gedaan. Bij de een lukt dit wel, bij de ander neemt de BV te snel af en lukt het niet. Denk dat het hier niet goed zou zijn gegaan. Ik ben zelf na 8 maanden overdag gaan afbouwen en merkte dat mijn voeding toen erg snel terugliep.

Mirjam zijn je tepels kapot? Lanoline is echt fijn spul...van Bioclin heb je ook kompressen voor de behandeling van overbelaste tepels. Bij mij werkten die laatsten als een trein. (verkrijgbaar betere drogist DA of zo) en werden mijn tepels ook minder gevoelig. Toen kon ik ook weer aanleggen zonder pijn en dronk Nick toen ook weer zonder dat ik pijn had.l

Patricia Sterkte!

Sen: en dan ben jij niet eens op volle sterkte aanwezig :)

Lientje: dat vind ik dan wel weer een raar advies van het CB. maar goed....ik wil zelf proberen weer 6 maanden volledig BV te geven voor ik ga bijvoeden.

Mrietje Gave foto! dat shirtje heb ik in het geel voor Nick.

Knuffelkonijn: lang leve de douche bij krampjes. Ik maak er af en toe ook dankbaar gebruik van.
    enne pijn aan de tepel: misschien toch een keer verkeerd aangelegen?

Bloem het zit je niet mee met de BV. effe bespreken bij de VK wellicht?
    enne koelen met ijskompressen wil ook helpen om de ontsteking tegen te houden. Dan wel effe warmte erop voor je weer gaat voeden.

Rensie vervelend zo'n spuugbad! alles weer schoon?

Veraatje ik ben er ook nog, maar probeer alles in een bericht te proppen...

20. Zo, heb ff de dokter gebeld en kan morgenochtend de gel voor spruw halen. (vanmiddag lukte niet meer). Krijg dan ook gelijk een neusspray voor tsr voor kolven.
    esmée heeft net weer lekker gedronken en heeft nu de hik :rolleyes:

liefs wendie

Deel Deze Pagina