Ah, oke, zegt niks natuurlijk, maar bij MEes is het 26 graden steeds en die slaapt ook steeds in zijn slaapzak. Overigens wel zo'n dunne katoenen hoor. En ik zat gisteren te denken dat als het nog warmer wordt van de week ik hem anders alleen in zijn luier (+ evt onderbroekje) in zijn slaapzak leg. Nu heeft hij namelijk ook steeds nog een romper korte mouw aan.
Nee?!! Was 'ie naar binnen gevlogen door de open ramen ofzo?? Hoe heb je hem weer kunnen vangen zonder dat hij totaal in paniek raakte? Arm musje, wilde zeker ook wat verkoeling opzoeken
Wessel heeft ook een dunne katoenen en een rompertje zonder mouw. Maar hij heeft vanacht in dat rompertje geslapen met een korte pyama broekje. misschien vanavond inderdaad alleen in zijn luier in de slaapzak.
Nee, de buren grooien grote stukken brood op hun schuurtje :x en die vogeltjes pakken dat maar komen er niet mee omhoog. Nu snap ik dus ook waarom 1 van onze katten er al een paar te pakken heeft gehad waarvan ik er 1 niet heb kunnen redden Dus ik zag het musje wegvliegen en mijn kat zat er achteraan en toen vloog het vogeltje ons huis in. Dus mijn man de katten wegjagen en het musje zat bij het raam te vladderen. Die heb ik toen opgepakt even over zijn koppie geaaid en buiten de tuin weer losgelaten Geeft wel een fijn gevoel als je het vogeltje weer weg ziet vliegen
Goed gedaan Bloem!!! Ennuh... misschien anders even tegen de buren zeggen dat ze het brood iets kleiner moeten maken en uitleggen waarom?! Ik ben ook zo iemand hoor, type reanimeren van vlieg in de soep van die reclame van ik geloof Univé. Kom niet aan dieren, want dan kom je aan mij!
Nou die buren komen uit India en ze spreken wel Nederlands, maar die vrouw heel slecht en die man wel redelijk, maar of hij het begrijpt als ik zeg dat het brood kleiner moet weet ik niet, hahaha.
raar dat het over de CB's allemaal anders is he en eigenlijk wou ze hier ook de fles 's morgens eraf hebben
de vorige keer zei ze het al en tja Rihanna vind hem ook nog zo lekker maar de laatste tijd laat ze geregeld 100 cc staan van de fles....
Even een vraagje. hoe doen jullie dat als je kleintje iets doet wat niet mag. Ivy zit telkens aan spullen op een kastje en een schaal met plantje op tafel en dat mag dus niet. ik probeer van alles. Nee roepen, haar hand er bij weg halen, haar er bij weghalen, een zacht tikje op haar handje. niks helpt. ze moet er 9 van de 10 keer om lachen en gaat gewoon door. heb haar nu dus in de box gezet want kon niks doen, maar ja dat is ook niet de oplossing. Wat doe ik nou verkeerd?
Nou ze weten we dat nee mag niet betekend, maar die connectie hebben ze nog neit helemaal door. Als Mayron 2x niet luisterd doe ik hem in de box. Ze leren het vanzelf wel. Zelf ben ik absoluut tegen slaan op het handje. Dat is negatief gedrag dat ze kunnen overnemen. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik ouders zo'n kleintje op de hand zie tikken dat ik m'n mond niet kan houden haha... Iedereen moet het zelf weten maar jah... Het lijkt me niet de beste manier je kind iets af te leren... Afleiding is meestal mijn tactiek.
blijf je haar aankijken als je haar nee zegt? want als Rihanna wat doet wat niet mag en wij zeggen nee en blijven haar aankijken dan doet ze het weer, maar kijken wij dan weg, dus geen oogcontact dan houdt ze op en gaat ze spelen
Ik doe het ongeveer hetzelfde als ML. Ik zeg eerst een aantal keer heel duidelijk nee, en haal hem erbij weg. Dan blijft hij het meestal gewoon doen en dan pak ik zijn handje, kijk hem aan en zeg 'nee Mees, niet doen, mag niet'. Als hij het daarna blijft doen en afleiden met speelgoed of iets anders werkt niet, dan zet ik hem ook in de box. Mees gaat ook altijd lachen, soms heb ik echt het idee dat het een spelletje voor hem is. Maar goed, ik ben ervan overtuigd dat het een kwestie van doorzetten en consequent blijven is en dat het uiteindelijk wel komt.
Grmbl, Michelle is ontslagen :x en waarvoor? Ze zat gisterochtend voor het eerst bij de super achter de kassa. Op zich ging het goed alleen had ze nog een beetje moeite met terugtellen, nou jah logisch. Als je dat nog nooit gedaan hebt moet je het even doorkrijgen. Gister heeft ze 3 uurtjes gewerkt en vanaochtend van 8 tot 13:00 Komt die vrouw van de bedrijfsleider bij dr zitten dat ze net begint dus ze had nog moeite met terugtellen maar in de loop van de dag gign dat helemaal goed en toch kon ze oprotten nav wat die muts vanmorgen gezien heeft... EEeeeh,... 2e dag dat ze er werkt?????? :x
ik sla niet op haar handje hoor. dat zou ik nooit doen. Ik geef er een heel zacht tikje op, meer om haar op dr handje te wijzen eigenlijk
das klote zeg, was een mooie manier voor haar om wat bij te verdienen... en idd dat tellen moet je even doorkrijgen.... lullig hoor :x:x
Haha nee dat geloof ik ook wel maar je snapt wat ik bedoel toch? Je hebt ouders en die geven echt een pets op die hand Gister zag ik een moeder met een heel klein kindje, mannetje kon net lopen. En hij wilde niet meewaggelen, jah hij is ook nog zo klein. Nou schreeuwen tegen dat arme kind En m aan z'n arm meesleuren Kind janken. Ik keek om en ik zei BITCH haha, kon het niet laten.. Erg he?