begrijp precies wat je bedoeld....sommige mensen hebben niet in de gaten dat de kleine kindjes het verband nog niet kunnen leggen maar ik hou ook niet van slaan en ben ook van mening dat je daar niks meer wint
Julian heeft weer wat nieuws ontdekt, het openmaken van zijn tuitbeker. Had er net melk met chocomel ingedaan en nu zit dat dus overal op zijn stoel maar vooral op hemzelf. Hoezo ik wil nog een keer in bad hahaha
Nou jah zeg!! Lekker verhaal :x:x En supersneu voor Michelle dat ze zo'n eerste ervaring heeft nu?! Wat een stom mens zeg!! Hoe bedoel je iemand geen kans geven?!! TJa, aan de ene kant maar goed dat ze daar nu weg is, maar aan de andere kant dus enorm oneerlijk en frustrerend dat het op deze manier is gegaan!
Uhhh, strakke actie Julian Alleen is het voor mama niet zo fijn dat jij nu weer in badje moet, want mama krijgt het daar weer extra warm van
Pfff op deze warme Dinsdag druk bezig met mijn alimentatieperikelen... BAH!!! Mijn ex is een wanbetaler en betaalde mij dus ook geen alimentatie. En als hij nou nog goed voor zijn kinderen was, maar hij hoeft ze niet te zien dus wil ik mijn recht halen. Nou had ik via een deurwaarderskantoor beslag gelegd op zijn loon al jaaaaaaren geleden en vanaf toen kreeg ik elke maand netjes rechtstreeks van het bedrijf mijn alimentatie. Die haalden ze van zijn salaris af. Nou kreeg ik 2 maanden geleden in ene niets gestort. Dus ik heb gebeld met het bedrijf is het bedrijf failliet :x Heel lullig hoor voor hun maar ik mis wel even bijna 400 euro in de maand. Dus nu heb ik hetzelfde deurwaarderskantoor weer ingeschakeld die uiteraard allemaal stukken moeten hebben die ik niet heb... zucht.... Net de rechtbank in Haarlem gebeld waar alles is uitgesproken en gelukkig hebben die de stukken nog. Moet nu een schriftelijk verzoek indienen om de stukken te ontvangen, dan nog even kijken hoe ik een bewijs van niet betaling krijg Weet iemand dat hier? Of is het gewoon een kwestie van kopietjes van je afschriften tonen... Dan dien ik alles in bij het deurwaarderskantoor en die handelen de rest voor me af... GRMBL!!!!!!!!!!!
bah wat naar zeg!!! grrrrr :x kan je helaas niet helpen maar ik denk idd kopietjes van je afschriften (zijn er toch maar 12 in een jaar) dat je daar een heel end mee komt. Die 400 euries kan je best gebruiken met 3 kindjes, niet dan?? Sterkte met uitzoeken!!
ben vandaag thuis gebleven want heb geen oppas. Handig hoor die oppasoma's!! gaan ze allebij tegelijk met vakantie! kan ik in ene 4 dagen gaan regelen. Gelukkig kan mijn vriendin de 2 maandagen doen en gisteren ging het hartstikke goed, maar de dinsdagen werd lastig dus ben ik zelf maar thuis gebleven. (wel lekker weer dus heb stiekem geen rpobleem mee!!) En justin is zooooo lief vandaag! echt een heerlijk jochie! We zijn met een vast slaapschema begonnen en tot nu toe gaat dat best aardig. Vanochtend heeft hij 1,5 uur geslapen en nog 20 minuten in bed gespeelt en nu ligt hij ook weer op bed. Gisteren was het idem gegaan dus ben benieuwd of dit zich ook op het kdv kan voortzetten (ben bang van niet omdat het te druk is daar. miss op de babygroep, volgende week testen, dat het daar wel gaat)
oh mirrem, jij vroeg toch of optimel mocht? ik heb het vanmiddag ook gegeven en justin vond het heerlijk. gewone melk niet dus ik was ook erg benieuwd of het wel mag!!
haha dank je wel!! ik vind trouwens, maar ik zal wel weer de enige zijn , dat mayron de ogen van Valentino Rossi heeft. Ken je die motorcoureur? Heeft ook van die hele grote blauwe ogen!!
belachelijk!!! wat een muts zeg!!!!! nou daar zou ik niet eens meer willen werken!! pff laat ze lekker in de stront zakken!!