ik heb nog even bij de zeeman gekeken trouwens, en vond dat er ook best wel toonbare jongens jasjes hingen
fijn te horen! heb zelf nog niet geproefd.. ik neem pas als jullie gehad hebben en nee niet omdat ik bang ben dat ik jullie vergiftig, maar omdat ik dan zeker weet dat er genoeg is
oww.. die ik ook heb? is ie er niet nog gewoon in de winkel? had het eerder gezecht, kon ik zo voor je kijken! ben dr net nog IN geweest zelfs..
ik durf nu voor Rihanna nog geen winterjasje te kopen, heb geen idee wat voor maat ze straks moet hebben straks koop ik te klein
Sassa laat zien 't jasje! Ik zal wel een leuke maar vond het dan ook weer niet superdenderent ben nogal een zeikerd wat dat betreft hihihi
sorry liesje, eigenlijk niet... weet dat je dr graag vanaf wil, maar ik wil een echte leuke, een waar ik het oprecht mee kan vinden, die gewoon van aarde komt, en niet van mars.. die de zelfde smaak heeft als mij, mn kind niet raar verzorgd, eigenlijk gewoon iemand zoals mn moeder
daarom heb ik een van zeeman gekocht maat 68 voor dat geld kan je nog eens een nieuwe aanschaffen haha. maar ze heeft ook nog een maat 68 iets dunnere jas.. en 2 maat 62 jasjes,ook een dunnere en een dikke maar jah, ze liggen toch vaak onder een dekentje, of in de auto, dus echt dikke winterjasjes gebruiken ze toch nog niet denk ik.
Tja hihihi Maar ik kan nog in de winkel kijken maar tis zo @$@$ parkeren daar en tis lopend niet te doen...
wil wel ruilen.. maar de mijne is bijna net zo erg.. alleen komt die niet dagelijks langs (dat heb ik haar al afgeleerd) dát moeten jullie doen! op puppy cursus! dan ga je je schoonmoeder africhten
ik heb van mijn schoonzus een hele leuke winterjas gekregen maar ja dat is maatje 80 dus daar heeft ze helemaal niks aan
dat is wel jammer! want die maat zou ze rond de zomer denk ik hebben.. (behalve mayron die draagt dat volgende week al)