Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Wat een super goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd Nina!!!!!!!!!!!! Geniet ervan samen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):)

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, snap ik helemaal Ling! Zou m'n moeder/ouders ook enorm missen als ze al zo lang weg zouden zijn!!!! Mijn ouders gaan dit weekend een weekendje weg en ik mis ze nu al enorm!!!!:)

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    He, wat vervelend dat ze zo laconiek reageerde zeg :( op het KDV. Moeilijk hoor dat soort situaties. Ik weet nog dat ik dat met MEes in het begin ook had dat ik dacht dat het daar allemaal niet zo goed ging en dat ze niet zoveel met hem deden enzo. Gelukkig ben ik er nu achter dat niets minder waar is. Maar goed, snap dus heel goed hoe jij je nu voelt. Is ook zo moeilijk, vond ik tenminste, om iemand daar echt op aan te spreken. Wat ik gedaan heb is toen echt elke keer specifiek vragen wat ze die dag met Mees gedaan hadden. Niet van ging het goed, want dan is het antwoord toch meestal ja. Maar van 'ja maar wat hebben jullie dan met hem gedaan, met hem gespeeld, gezongen, zandbak etc'.
    Sterkte meid! Het is echt een rotgevoel als je het idee hebt dat je kindje het misschien niet zo naar zijn zin heeft ergens. :(

Oh, van dat alleen in de box, kan misschien ook net toevallig zijn geweest natuurlijk. Dat ze net even druk waren en Justin even in de box hebben gezet.

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Goed van jullie!!!

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, duhhh, natuurlijk, groot gelijk! Stom dat ze het niet snapten, maar is hun probleem!

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhh, manneke..... Het is nu natuurlijk ook zo warm en dan is dat extra vocht uit die fles wel fijn voor hem. Hoe is het uiteindelijk verder gegaan? Zou hem vanavond gewoon lekker weer de avondfles geven hoor. Ik heb me al voorgenomen dat wat ze ook zeggen volgende week, ik ga die fles echt niet laten vallen ofzo.

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, da's het leuke als je dichterbij elkaar woont. Helaas wonen jullie allemaal ver van mij af :(

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    He meiden hoe is het hier??
    De 1e verjaardag is al geweest voor sommige dreumesjes hier en voor andere duurt het niet lang meer.
    Is het echt al weer een jaar geleden dat we hier vol spanning op elkaar's bevalling zaten te wachten *zucht*

Roan's feestje hebben we vorige weekend gevierd, was supergezellig, woensdag op zijn verjaardag nog wat visite gehad en gisteren heeft hij het op het kdv gevierd met mini raketijsjes, wat wel gewaardeerd werd met het warme weer ;)

Van de week voor het eerst met Roan naar het strand geweest, hij vond het geweldig!

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hihihi, Mees gisteren ook. Kreeg ook een likje ijs vond het erg lekker dus hij dacht, ik neem gewoon een hap. Nou dat was dus ff koud, ook zo'n gezicht van 'uhhhh, vind ik dit nou wel of niet leuk' hahhahaa

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat een onderneming om ff naar de hennes te gaan :$ Had ik ook toen ik in Wormer woonde want dat is een dood dorp waar niets te halen valt, dus voor mij was het toen ook zo'n onderneming...
    Nu ben ik verwend... 5 minuutjes fietsen en ik sta binnen :p

Kleren die je online besteld kan je gewoon ruilen ;)

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Da's lief!!!

12. monkeylove

Hier ook zo op het kdv hoor, de laatste keren gaat ie steeds huilen :( maar zodra ik mijn hielen heb gelicht is het alweer over want dan gaan ze m afleiden met speeltjes haha...
    Ik heb gelezen dat het bij deze leeftijd kan passen door weinig te eten. Ik heb het nieuwe cb-boekje aangezien ik die andere kwijt was en daar stond het in + tips... Ff zoeken hoor...

13. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Uhhh, hier precies hetzelfde helaas :(

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    en deze is ook nog lief:

en zn feestje op het kdv (rechts van hem zit Damian)

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ling, dat gaat over hoor. En waarschijnlijk is hij alweer gestopt met huilen 1 minuut nadat hij jou niet meer ziet. Mees heeft het laatst ook een tijdje gedaan en doet het nou nog een beetje. Manlief (die brengt hem weg) vindt dat ook heel moeilijk, maar ik bel dan iets later altidj even hoe het met MEesje is en hoor dan dat ie zo weer blij was daarna. Het schijnt ook zo'n fase te zijn die ieder kindje heeft. Maar goed, is niet leuk, al helemaal neit als je ongi bent en slecht geslapen hebt.
    Dikke knuffel!

16. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nina wat lees ik nou! Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd meid!

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Oeh, dat weet ik ook niet van de Hennes eigenlijk. Maar zou idd met dit warme weer lekker online shoppen! Ben benieuwd wat het gaat worden!

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland

Ja, gaat snel he, zo'n jaar!! Leuk dat Roan een leuk feestje gehad heeft!! Is hij goed verwend door iedereen en vond hij het zelf ook leuk?

19. monkeylove

Dit staat er bij 1 tot 1,5 jaar:

Na het eerste jaar heeft je kind minder eten nodig, want hij groeit nu langzamer.
    En het babyvet verdwijnt. Een peuter heeft sowiesow niet veel eten nodig, tijdens het eten geeft hij al snel aan dat hij vol zit.

Tegelijk ontdekt hij zijn eigen willetje. Zegt hij nee tegen eten? Dan kijkt hij hoe jij darop reageert. Dwing hem dus niet om veel te eten. Reageer rustig op zijn nee dan word eten geen probleem.

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhh, die hoed!!!:D

Deel Deze Pagina