Uiteraard. Zal wel na de vakantie worden dat we wat weten want als ze woensdag allerlei testen gaan doen, ALS ze die al gelijk gaan doen, dan heb je daar toch niet gelijk de uitslag van.
Pffff, dat vind ik eigenlijk niet kunnen hè, dat daar dan zo lang overheen moet gaan. Dat is voor 't kind toch ook vervelend en lastig......, waarom moet het dan zoveel weken duren eer er wat aan kan gebeuren :x (niet oneerbiedig over Maarit bedoelt hè )
Nou dat was echt geen pretje hoor. Ik moet de komende 3 dagen aan de bak want dan slaapt Niels overdag i.v.m. zijn nachtdiensten.
Gelukkig maar dat het dan iig al iets minder vochtig en warm wordt (hier tenminste wel, en we hebben niet eens regen oid gehad)....
Ff heel snel, morgen kom ik wel weer uitgebreid reageren misschien, maar de vakantie was super! Esmée heeft zich goed aangepast gelukkig.. Sliep 2 keer op een dag. s morgens meestal 1 uurtje, 's middags 1,5 uur en 's avonds van 9-7 ongeveer. ik ga nu weer snel naar christian toe en dan straks naar bed
Laat maar weten maar je hoeft echt niet je hele agenda om te gooien hoor want het is natuurlijk best een eindje sturen.
Ik vond het erg gezellig, maar ik ga lekker douchen en dan hopelijk fijn slapen . Fijne avond nog, slaap lekker allemaal en tot morgen!
Oh ja, als ik iets heb gemist, wil iemand me dan ff pben? Anders moet ik meer dan 60 pagina's teruglezen...
En Rick moet ook nog gewoon naar de PSZ en heeft ook nog een uitje van de PSZ (op een andere dag dan zijn vaste dagen) ....... WIl je me wel alvast de gegevens van de camping PB'en....dan kan ik ook eens kijken hoe ver het is en hoe ik moet rijden......
Was opzicht al verbaasd toen ik vorige week belde dat ik woensdag al terecht kon en niet zoals met Karsten dat ik 7 weken moet wachten.