Wij hier ook niet. Wat dat betreft is het vandaag een beetje oneerlijk verdeelt met de regen. Mijn plantjes hebben ook dorst (krijgen wel de sproeier 's avonds maar een lekkere bui zou ook erg welkom zijn). Laatste regen dateert alweer van een week geleden.
Pfffff, ik ben tot net de hele avond bezig geweest met Wessel Hij had een uurtje begin van de avond geslapen) Hij ging niet slapen en heel erg huilen in zijn bedje. De maxicosi was ook niet goed En wat het is? Weer oorpijn? Last van de warmte? Hij ligt nu voor het eerst snachts in zijn kamertje, is dat het misschien? Overdag gaat het wel goed. Ik weet het niet... Heb hem maar een zetpilletje gegeven.
hmm, da's wel gewoon echt heel vervelend ja vooral omdat het echt je naaste familie is :x Kan je er anders niet iets van zeggen dat je ervan baalt ofzo?
Je hebt gelijk hoor! Ik las laatst ergens dat ze voor hun 2e ofzo er uberhaupt nog geen controle over hebben dus dan kan je het ze natuurlijk ook nog niet leren. Van de week ook, zei mijn schoonmoeder toen Mees aan het poepen was dat we hem al moesten gaan leren om zindelijk te worden Ik had echt zoiets van 'laat maar, hier ga ik verder niet eens op in hoor, hij is pas 11 maanden!!!!!!!'
hihihi, nee, het is toch nog wel fijn als ze je voor dingen nodig hebben. Dat vind ik soms nu al wennen hoor. Mees wil vanalles zelf doen. Zelf eten enzo zelf dingen vasthouden. Je merkt echt dat ze steeds zelfstandiger worden. Maar goed ook natuurlijk, maar het is wel fijn als ze je toch nog voor bepaalde dingen nodig hebben
Oeh, dat klinkt helemaal vervelend. Gelukkig maar dat het dan iig al iets beter gaat!!!! Nou maar hopen dat het over een paar dagen helemaal opknapt door de medicatie en dat dat DA kan vinden waar het aan ligt!