68 want hij valt erg groot! Had eerst 74 gekocht maar die was zo groot, zoveel groeit hij niet deze maanden dat weet ik wel, dus toch maar geruild naar 68! Hoop ook dat ze hem hebben voor je, ik ben er erg blij mee!
Ik heb net op de site gekeken maar hij zit alleen in bos en lommer. De stretch rompers vind ikvan hun echt super, die sluiten zo mooi aan. online folder:http://www.hanstextiel.net/index.php?option=com_flippingbook&book_id=3
Hij zou ook kleiner zijn dan de Blije Doos. Maar voor wat ik op het internet zag, was hij alsnog leuk.
Oh goed dat je het zegt! Tygo verzuipt nog in 68 maar goed schaf het wel aan! Balen dat ik nu niet weg kan!
Hmmm er zat een blad Party in, een doos met Nutricia folders/slapje/potje+lepeltje, scheerthingie voor papa en wat reclame dingen, wel 1 kortingsbon voor foto's bij de V&D (dat is wel leuk) en voor Prenatal zelf! Oh ja en 2 stopcontactbeveiligers...
Ja alleen het lullige is, dat wanneer jij wel weet welke maat ze moet hebben, de winterjasjes misschien alweer op zijn .
Balen dat C&A via Wehkamp verkoopt want de selectie is klein, zag wel een leuke bodywarmer maarja wil dat jasje hihihi
Zit te denken dat als Hema die slaapzak niet meer heeft dat ik gewoon een 2e bij prenatal aanschaf gezien ik 2 kortingsbonnen heb, maar ja zie nu op de bon dat je deze pas mag gebruiken bij besteding van 50 euro
Voor Roan heb ik ook nog niets leuks. Voor Damian heb ik bij de WE een stoere gekocht, maar ze beginnen daar pas met maat 92. Ik heb er voor Damian drie, 1 in de was,1 in de kast en 1 in gebruik. Denk dat ik er in ieder geval 2 haal voor Roan, stel dat hij er een onder kotst dan heb je er nog een om aan te doen.