oe nee kan me voorsellen als je zulke nare ervaringen ermee hebt gehad! 2 KILOMETER HOOGZWANGER MET ROTWEILERS ACHTER JE AAN? van wie waren die?! wat eng zeg!
ik ha nu echt eten en Genaro opnieuw opvoeden haha hij mag niet aan de tv zitten en dat weet hij hij en hij luistert ook alleen nu zit hij er hard tegenaan te meppen haha
Ben blij dat je die tip gaf want nu weet ik hoe Maarit aan haar uitslag komt. Ik zag er ook zo uit en na een paar dagen hingen de vellen erbij.
Oh ik ben ook geen hondenmens hoor. Ik ben altijd opgegroeid met dieren dus bang ben ik er niet voor. Kennissen van ons hadden 3 grote kwijlhonden. Toen ik daar voor de eerste keer kwam had ik een korte broek aan. Die mensen hadden standaard een kwijldoek hangen dus je kan wel raden waar mijn blote benen mee onderzaten
Tis dat je zover weg woont anders was ik je vandaag komen helpen tot Jeroen thuis was. Maar daar heb je helaas niets aan.
Ik heb kruidvat eigen merk, dat is een stuk goedkoper en precies hetzelfde als Nutrilon alleen in een andere verpakking.
Ik ben ook echt een kattenmens. Als we ooit een hond zouden willen dan wordt het iig een kleintje want ben ooit onderuit gehaald door een grote hond en sindsdien een beetje angstig.
Ze heeft het gelukkig niet nog een keer gehad en we zijn er toen niet mee naar de HA geweest, omdat het later weer heel goed met haar ging