Mijn to do list voor vandaag: Vaatwasser uitruimen Kattenbak schoonmaken Gasfornhuis schoonmaken Planten water geven 2x wc schoonmaken Badkamer schoonmaken Grote berg was vouwen Stoffen Opruimen Stofzuigen Boodschappen doen Karsten in bad Karsten fruithap Uitdeel kadootjes juffen afmaken Vouwwagen inpakken En wat ik verder nog even mee pak.
Jah weet ik niet, maar ik ging Michelle van school ophalen, die zat toen op psz en ik kon niet meer fietsen met die dikke buik, maar rennen kon ik wel toen het moest hahahahah....
Helaas woon je te ver weg........ik had je graag komen helpen vandaag....... (maar ja daar heb je niks aan ). IIg een dikke knuf voor jou!
dat gaat onder andere ook nog hierover en omdat straks collega's natuurlijk met vakantie zijn hebben ze mij ook vroeg en laat ingepland en dat waordt erg lastig voor mij
yep...en van die ene vrijdag MOET ik gewoon werken en dan hebben ze me ook nog laat ingepland en dan draait mannetje overal voor op dus die zal ook wel erg blij zijn :x:x:x
Zeg Senn, ik heb effe je advies nodig . Rick is nu al sinds afgelopen maandag 's middags "droog", dat wil zeggen dat hij in zijn blootje rondloopt of in zijn ondergoed en eigenlijk alles op het potje doet, een klein ongelukje daargelaten . Maar hoe pak ik dit nou door? Wanneer komt dat punt dat ik 'm -met alle gevolgen vandien - zonder luier mee ga nemen enzo? Zou het zo sneu vinden als ik het nu voor mezelf en hem verknal door te vlug te willen zijn.....
ja echt hahaha. genaro slaat met zijn platte handje tegen het beeld en dan "GKaaa, Gkaaaaaaa" zijn favo kreetje haha
Goedemorgen allemaal Hier heeft Wessel goed geslapen vanacht Hij ging al twee avonden moeilijk naar bed vanwege de warmte denk ik, want gister avond ben ik even met een vochtig koud washandje over zijn hoofdje armpjes en beentjes gegaan (daar waar het warm aanvoelde) en hij ging gelijk slapen. Rond 22.30 gaf ik hem in zijn slaap een fles (na de tip van Ling) toen de fles op was deed hij zijn ogen even open en maakte een moppergeluidje, draaide op zijn buik en sliep verder Toen werd ik zelf om 3 uur wakker heb ook zo'n anderhalf uur wakker gelegen, grrrrrr, hahaha. Is mijn zoon een keer rustig, kan ik niet slapen. Wessel werd rond 3.30 uur wakker, maar begon niet te huilen hij heeft af en toe even gebrabbeld, goed he? Hoop dat dit zo doorzet!
al mijn vrienden en vriendinnen wonen niet om de hoek zeg maar. en de enige die ik vertrouw die werkt vandaag. ga straks ff langs om te vragen of zij mijn haar ff wilt doen(werkt in een kappersalon)
haha lekkere nachtmerrie. mijn moeder werkt bij hem op t bedrijf als krediet verzekerings expert. zij belt de klanten voor hem op met afspraak doorgeven afmelden enz enz
ja dat is irri he als je vaak s'nachts eruit moet en dan een x niet dan word je toch vanzelf wakker. Heb ik altijd rond 5 uur ookk als g bij oma slaapt. En wat is d etip van Ling? gewoon slapend geven of wat anders?