lekker menneke. nikita kan dat ook zo goed. en ze is pas tevreden als t gelukt is. hier is dat nu in de vensterbank klimmen
ahzo je laat hem in bed liggen. ik haal hem er altijd uit en doe dan meteen de fles in zijn mond op schoot, word hij ook niet wakker. kan hem niet de fles in bed geven want hij legt meestal op zn buik en als ik hem op zijn rug leg word hij meteen wakker, hij slaapt nooit op zijn rug. Geen boertje maakt niks uit geloof ik als het dwars zit word hij wel wakker.
daar hebben mannetje en ik ook al over gehad maar dat zou dan betekenen dat ik mij tot week 32 ziek zou moeten melden want dan begint mijn vakantie en dat is toch een aardig lange tijd
vervelend voor je! ze zal het wel aavoelnen dat mama zich niet lkkr voelt! is het gelukt met het verband verwijderen?
hallo dames, hier ben ik dan weer, zijn net terug! gaan nu even eten, jullie zien me straks weer als mika op bed ligt. het was erg leuk en heerlijk weer gehad. tot straks!
gewoon doen. leker van een lange vakantie genieten. t is niet eerlijk hoe er met je om gegaan wordt dus hof jij ze ook niet eerlijk te behandelen. ik was niet gegaan. maar uiteindelijk ligt de keus bij jou he
nee wordt om half 3 bij de huisarts gedaan. ik moet nog over straat dus kon ik t neter laten zitten. ze gaan t meteen schoonmaken en weer inpakken denk ik .ben blij als t half 3 is want op mijn linkerschouder zit mijn verband scheef onder mijn truitje dus dat doet wel ff pijn elke keer als ik beweeg. nog ff geduld nog 1 uur en 15 min en dan mag ik er heen
Trouwens, Ingrid, kon jij donderdag ook? Of moest je dan werken? En is het een idee dan om naar Bloem te gaan? Ik geloof dat Esther van Sem ook wel zin had om te komen...
dat is wel heel mooi! ik heb maar 1x iemand gezien in kleur en wel een btje wazig voor de rest voel en hoor ik en droom ik dingen die gaan gebeuren een paar x per jaar maar hoor.
ja idd! gelukkig heeft G de hond niet eens gezien geloof ik want hij kwam van achter toen G aan het kruipen was en hij huilde omdat hij op de geduwt werd.