Hmz dacht dinsdag maar zal wel vanavond zijn dan. Ik vind het trouwens wel iets wat in de lijn der verwachting zou liggen bij Michael
Het word idd vanavond om half 11 uitgezonden op rtl4. Nederland 3 staat ook helemaal in het teken van MJ vanavond. Dangerous tour word uitgezonden. Ook wel leuk om naar te kijken aangezien ik er ben geweest. Maar die geest geeft toch wel de doorslag Het word rtl4
viel mee. haha. mijn ergste arm is mijn tandenpoets arm haha. maar t viel mee. rustig aan gedaan en misschien niet zo goed gebeurd als normaal maar ik voel me iets frisser nu. nu nog naar de dokter toe kijken wat hij zegt tot later
nog bedankt Lovelykids! Klopt dit is een wonder op natuurlijke manier ook met Senna was het al een wonder want ik was toen bezig met de eerste hormoonprikken en toen bleek ik ook ineens zwanger??? Mijn man vindt dat ik ziekenhuis moet bellen omdat ze nu wederom zeiden dat het niet zou kunnen?? Ik heb zoiets en dan... Wat vinden jullie? xx nina
Jah wat niet kan dat kan niet. Het is toch niet een normale werkdag voor jou? Op upc waar ik toen werkte deden ze ook zo met hun personeel. De 1 na de ander liep weg vanwege het ongelooflijke wanbeleid.
tis gewoon een klote situatie, want ik zit dan alleen met een collega die hier net 2 maandjes werkt...ook wel lullig he
ik denk dat ik ze wel ff zou bellen, zodat ze weten dat ze het bij het verkeerde eind hadden, dus dat ze voorzichtig moeten doen met hun uitspraken... Trouwens, nog gefeliciteerd ! ! !
Jah je weet het niet. Er duiken zoveel rare verhalen op. Maar toch zou ik het wel wat voor hem vinden. Ook zou ik het wel wat voor hem vinden dat zijn geest niet de rust krijgt die het verdiend heeft Nou jah, ik zal vanavond goed mijn ogen openhouden... Ff de comments op youtube lezen..