thnx! hoe is het nog met jou? heb je al heel lang niet gezien hier. Is alles weer een beetje tot rust gekomen? Hoe zit het met je huisje, heb je er eentje gevonden? (zul je waarschijnlijk al allemaal verteld hebben, maar moet dan zoveel terug lezen...)
Ik zou wel bellen denk ik. Juist om te vertellen dat het gelukt is! Zo van 'moet je horen!!!'. Op die manier bel je niet verwijtend en weten ze toch maar mooi even dat het dus toch niet zo onmogelijk was!
senn, kun je aanvoelen dan wat iemand anders voelt? een tante van leon heeft dat ook, toen zat ik ook een keer met vage klachten thuis, dokter gooide het op een virus infectie. komt ze de keuken binnen moet ze zich aan de aanrecht vasthouden omdat ze precies hetzelfde voelt als mij, buikpijn hoofdpijn. last van de benen enz.. heel raar.
Hmm, ik denk dat ze gewoon met dat filmpje hebben zitten eikelen hoor! Krijg je dezelfde verhalen als met Elvis Presley enzo, dat ie toch niet dood zou zijn enzo. Persoonlijk geloof ik daar niet zo in.
Sow, jonge ouders dus nog!!! Maaruh.... ik zag straks ook op het overzicht van KK dat ML en ik de oudsten onder ons zijn, dus voor ons zijn ze dan natuurlijk al snel jong, hihii
Ik heb woensdag een sollicitatie en donderdag en vrijdag moet ik werken. Bij bloem vind ik ook een goed idee, maakt mij niet uit!
Ja, daar heb je ook weer een punt Moeilijke situatie hoor. Maar ik zou denk ik toch volhouden dat je niet kan, niet zeggen dat manlief vrij is en tot de dag ervoor zeggen dat je geen oppas hebt. Dan kan je op de dag zelf altijd nog evt. zonder Rihanna komen en zeggen dat je voor een paar uur oppas hebt ofzo.
oh ja. we moesten bijna zelf 112 bellen, mijn vader had zich verslikt in een stuk brood ofzo weet niet meer precies wat. Nou stond ie daar lucht te happen zeg! schrok me te pleuris! echt niet normaal, dacht echt nu gaat het gebeuren. En mijn vader ook zo wenken van kom helpen. (ik zat vastgeplakt op mijn stoel) uit eindelijk kreeg ie het zelf weer weg dat stukje, maar menn wat schrok ik me zeg! Leon had gelukkig net de cursus ehbo gehad dus wist wel wat ie moest doen. maar hij zij van zolang hij nog lucht kan krijgen moet ie het eerst zelf proberen en daarna mag je blijkbaar pas de heimlich ofzo doen of tussen de schouderbladen slaan. Ik dacht echt van nu is ie er geweest. pff wat een kut voel zeg!
Net even 2 broeken en 4 shirtjes bij de wehkamp besteld, krijg ze morgen als het goed is in huis. Normaal ben ik er niet zo dol op om iets te bestellen maar kan echt nergens iets vinden wat ik leuk vind en al mijn zomerkleren zijn van 2 jaar geleden of langer en dat zit allemaal niet meer zoals het wezen moet.
haha, ja idd. maar goed die van mij konden ook al ouder zijn als ze mij ook niet zo vroeg gekregen hadden, mijn moeder was 23 of 24 toen ze mij kreeg en mijn vader was dan 27 of 28. beetje zoals leon en ik nu (de geschiedenis herhaalt zich )
ik had laatst ook iets besteld bij wehkamp. nou ik verzoop bijna in die kleren, had ze in de maat besteld die ik nodig had waren ze nog te groot