Dank je wel, ja ik vind haar natuurlijk ook erg knap! Mijn vader zei al dat ik haar moest inschrijven bij een modellenbureau maar ik weet het niet...
Als die embleempjes er niet op hadden gezeten had ik hem wel gekocht, hou niet zo van die applicaties...
Ahhhh ja dan is ie wel iniminie ja! Lisette woog 2810 bij geboorte is zit nog steeds op de onderste lijn van de curve! Marcus daar in tegen woog 3270 en zit boven het gemiddelde! Maar ja Lisette is 2 weken eerder gehaald met een kz omdat ze in stuit lag en Marcus is 6 dagen te laat geboren!
he hallo, hier weer een redelijke nacht gehad, mika heeft na de fles van half 10 gisteravond geslapen tot half 4 vannacht en toen tot 9, daarna lekker een flink stuk gewandeld en gelijk bij de groente boer groente en fruit gehaald, wat een verschil in prijs met de supermarkt zeg!, was nog geen 4,50 kwijt voor 2 preien, 1 bakje champignons,1 broccoli en 2 kilo appels . weet wel waar ik voortaan mijn groente en fruit ga halen. zie dat er weer lekker gekletst is vandaag, zit nu even lekker rustig op de bank, en ga rond 4 uur half 5 maar weer eens aan de kook beginnen.
Leuk... Straks kan je ook veel meer kleding kopen die niet bepaald roze zijn daar was ik wel erg blij mee!
Ik heb ook wat.. heb vanmiddag de douche ja schoongemaakt? Note 2 myself: nooit weer zo actief doen... Heb hier nu twee mannen rondlopen, omdat een gangkast (precies onder de douche) doorweekt was met water. Ik heb dus ergens een lek en ik ben bang dat ik het heb gedaan
Buiten? Lekker zeg! Ik heb net een korte wandeling gemaakt, want madam moest hoognodig weer eens naar buiten en de stratenleggers waren nu net zover dat ik onze oprit weer af kon.
Ja Genaro is 3wk eerder met een ks gehaald lag ook in stuit en ze wilden die dag nog een draaipoging doen maar mijn vliezen braken sochtendsvroeg
mika woog bij z'n geboorte 3275 en was 5 dagen te laat en weegt nu 5320 met de laatste keer wegen, zit ietsjes boven het gemiddelde. maar dan is genaro echt een kleintje. mijn pete kindje is 19 weken nu en weegt 5600 en mika is bijna 8 weken en weegt dus 5320
ja nu al is alles overwegend roze..niet dat dat niet leuk is maar ik wil ook graag andere leuke kleuren
Jeetje dat is ook toevallig zeg! Ik heb nooit een draaipoging laten doen, de kans was veel groter dat je spontaan weeen zou krijgen van een draaipoging dan dat de kans was dat je kindje in een stuit zou liggen met 37 weken (toen kwamen ze er pas achter ) dus de keuze was voor mij snel gemaakt!