Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,812
    866
    113
    Noord Holland
    dank je wel meid fijne avond ik ga achter de tv en lekker vroeg me bedje in. trouwens ik ben p de eerste plekken al aan t vervellen.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En jeuk is -hoe vervelend ook- een goed teken: dan is je huid aan 't genezen ;).

Fijne avond en ik hoop op een goede nacht!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Oh Suus: zo crea als jullie zijn, hebben jullie eigenlijk zelf uitnodigingen gemaakt voor de verjaardag van Nikita......ik ben helemaal niet nieuwsgierig:p

4. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Goedenavond,

even snel illegaal vanaf het werk.. (moet nog tot 23 uur)

Net even naar huis gebeld, en Sem was nog wakkere, pakte hij de telefoon en ging hij mij allemaal kusjes geven door de telefoon heen.. *SMELT* Zo schattig!!!
    En op dit soort momenten baal ik enorm van mijn onregelmatige diensten!!!:x

Maar ja..

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ahhhhhh, da's wel heel schattig :).

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ah, dat scheelt idd. Da's precies de reden waarom wij vlak voor de geboorte van Mees onze witte stoffen bank de deur uit hebben gedaan en een donkeren leren bank hebben gekocht ;). Niet perse voor de plasjes, :D maar wel voor geknoei en schoentjes en weet ik wat voor'n ongelukjes ;)

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nou snap het wel hoor dat je ff boos werd. Vooral ook omdat je hem al 6 x een nieuwe onderbroek had gegeven ;). Maar goed dat Rick erom moest lachen en niet ging huilen!

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Helemaal geen stom idee!! Juist heel goed dat je dat van jezelf weet en daar dan ook naar wil handelen!!!

9. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Zal zo wel lezen wat het geworden is.... ;)

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Goed bezig die Rick!!!!!:D

11. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Getver meid, dat klinkt niet goed :( En jullie hadden net zo'n gezellig weekend achter de rug?! Hoop echt dat jullie even de tijd nemen om te praten dan! Lijkt me nu echt wel even heel belangrijk!! Sterkte Daan!

12. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    He getver Ramoon :( Wat een zorgen in de familie! Nou kan me voorstellen dat je moeder over de flos is. Ook dat ze je er niet 'lastig' mee wil vallen, maar wel goed van haar dat ze dat toch doet. Daar ben je per slot van rekening familie voor, om elkaar door dik en dun te steunen en er voor elkaar te zijn. En als ze het verhaal ook niet aan je vader kwijt kan omdat hij niet zo'n prater is en ze gewoon ff haar ei kwijt wil, kan ik me voorstellen dat ze dat het liefst bij jou doet. Je broer wil ze er natuurlijk ook niet mee 'lastig' vallen, want voor hem is het al erg en moeilijk genoeg.
    Advies heb ik helaas niet voor je, wil je alleen wel even veel sterkte wensen!!!!

Als je ouders ongelukkig zijn gaat dat echt door merg en been! Hoop dat de rust snel weer iets terugkomt in je familie!!

13. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Kan ik me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed voorstellen :(

HOe ver is het van jou af dan?

14. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ziet er leuk uit hoor Ling!!!

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Echt erg leuk Ling!!!:D

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Tuurlijk, leuk leuk!!:D:D

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dank meis! Ik hoop ook dat eea snel weer rustiger word, en niet alleen voor mijn familie, maar ook de familie van mijn broertjes (ex?)vriendin!

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ben echt heel benieuwd naar je taart, vooral na de opmerking van de mevrouw van Multivlaai!!!

En kan me voorstellen dat je nog niet gaat douchen hoor. Lijkt mij ook nog erg pijnlijk met die blaren. Wel heel fijn dat je je al iets beter voelt!!!! Want je moet natuurlijk wel van morgen kunnen genieten he?!!;):D

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Het is maar 50 km, dus zo ver is het niet, maar net te ver om daarstraks effe naar mijn moeder te kunnen gaan om d'r te troosten ;).

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nou, ik vind het echt kei knap van hem!!!

Share This Page