goedemorgen, hier een goede nacht, en het eten heeft ons ook goed gedaan, na dit seizoen stop ik met het lesgeven aan de showgroep van de carnavalsvereniging. Het is me te vee sores voor dat beetje wat we eigenlijk maar doen, en we zijn gewoon een jaar aant oefenen voor 10 minuten op het podium, vind het gewoon zonde van mijn tijd, erkenning ervoor krijg je niet, lijkt zo vanzelfsprekend voor hun, dat ik nu heb besloten dat ik ga stoppen, weet nog niet wanneer ik het de dames ga vertellen maar nog niet vandaag. Maar er valt dan weer een last van mijn schouders.
Nikita lieve meid van harte met je allereerste verjaardag! Susanne gefeliciteerd met 1 jaar mama zijn!
Mees loopt al een hele poos achter zijn loopwagen en aan een hand en doet sinds een paar weken af en toe wat pasjes los, maar echt los lopen doet hij nog niet. Deze mama had stiekem ook gehoopt dat hij dat met z'n verjaardag zou kunnen. Maar goed, het kan nog natuurlijk
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, er is er een jarig hoera hoera!!!!!!!!!!!!! Nikita, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!!!!!!! Maak er maar een hele fijne dag van met papa en mama en je verjaarsvisite!!
Susanne en Jeroen, Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!!!!!!! Een hele fijne dag vandaag met elkaar!!!!!
Fijn van je goede nacht!!! Ik vond het ook wel even emo soms hoor met de dienst van Michael Jackson terwijl ik ook niet echt fan was van hem. Is ook gewoon heel sneu allemaal. Vooral als je nu hoort dat de beschuldigingen van destijds over dat zogenaamde betasten van die jongetjes helemaal niet waar was. Mensen die dat soort dingen bij elkaar liegen zijn gewoon echt ziek!:x:x
Fijn dat jullie toch lekker samen uit eten zijn gegaan. Denk dat het een goede beslissing is om ermee te stoppen als het je nu zo'n opluchting geeft alleen al bij het idee!
hey meiden dank jullie wel voor de felicitaties. ben echt zo trots hier een redelijke nacht gehad. kan weer gedeeltelijk op mijn buik slapen omdat mijn rechterchouder toch zo goed als blaar vrij is en ben er ook heel opgelucht door. gaat best rap, t heelproces. ik heb nog 2 fototjes gemaakt van de taart waar nikita los op mag gaan vanmiddag. de foto is wat valig uitgevallen maar wat wil je als je zoveel zwart erin verwerkt heb. hier een fototje, van dichtbij: in zijn geheel:
goedemorgen dames, nog nieuws hier want ik heb nog niet bijgelezen... gisteren de herdenking gekeken van MJ, wel emotioneel hoor ik hoop dat ie nu rust heeft wat ie nooit heeft gehad...