Precies dat vond ik ook, eerst leefde ik op een roze wolk en toen wilde ik langzaam aan toch wat anders, en als ze groter zijn heb je dat felle roze vind ik ook leuker staan bij oudere meisjes!
nou ik heb een half jaar geleden ongeveer (misschien wel langer geleden) 2 leuke setjes bij zeeman gekocht in het zand/ecru/wit
Ik heb dus het doucheputje opengedraaid om alles schoon te maken. Die man zei dat hij dat nog nooit had meegemaakt dat een vrouw dat deed. Kon wel loodgieter worden volgens hem Maar goed, ze hebben het lek nog steeds niet gevonden
wat n verschil he! ja hij was heel klein en dronk de 1e 3/4 weken niet goed, dus hij heeft wat in te halen, nu issie heel gulzig hahaha
ik heb ook veel groene setjes of grijs of zo, heb voor mika bijna niks blauws als een spijkerbroekje, en een wit met bruin en blauw gestreept truitje en 1 heel blauw truitje en dat was het
Ja oke ik overdrijf misschien maar voor maat 62 vind ik toch wel dat er veel aan blauwe spulletjes zijn!
Pfff ik moet ff wat doen hier hoor, heb nog steeds vette pijn in mijn buik maar ik kan niet blijven zitten dus ik ben er vandoor! Doei doei
zover ben ik nog niet , heb wel al een beetje van 62, maar moet zeggen nog niks blauws, een zwart shirtje met witte mouwen (alsof hij er nog een shirtje onderdraagd zeg maar) en een groen en rood truitje
hoi daar was ik weer even, heb wel bijgelezen maar reageren is er bij ingeschoten omdat ik er steeds bij weggehaald werd. maar goed hier gaat alles zijn gangetje. wat betreft het huis die hebben we gekocht, nu gaan we die vanons verkopen. gaat allemaal wel hee snel hoor. toevallig iemand nog wat van ingrid130 gehoord?
daarom, tis dat ik nog bonnen van de hema en de prenetal heb liggen maar anders ga ik echt wel bij de zeeman kijken hoor