yogho yogho!! haha justin vind optimel ook erg lekker maar weet niet of het mag. nou ja, scheit aan hoor. Hij zal er vast niks van krijgen denk ik. En anders is inderdaad zoiets als yokidrink vast wel oke. Als hij z'n zuivel maar krijgt toch? ik ga er vandoor!! lekker bankhangen!!! ciao!!!!
En daar hebben ze de laatste keer op het cb niks van gezegd? De landelijke standaard is namelijk verhoogd naar 10 microgram per keer....dus 10 druppels of 4 pilletjes .
en een andere pil of iets anders hormonaals kan dat niet? ik stel maar een vraag hoor misschien wel een hele domme
De wijkverpleegkundige van het cb had me daar al voor gewaarschuwd..........de fabrikanten zijn erg laks met het aanpassen van hun info .
nee. ze hebben zowiezo niks gezegd! ik hoorde het van de ka toen ik daar was (diezelfde dag als bij het cb notabene). Dus daarom ben ik het gaan geven. maar het moeten dus 10 dr zijn???
Nee hoor, maar ik dacht als het heel ernstig of wat zou zijn, dan zou je het me vast hebben laten weten . Hmmm, nou ben benieuwd. Ik hoop dat het helpt en dat het dan goed blijft gaan met dat poedertje erbij.
ja dat wel, maar het gaat nog wel stroef af en toe. maar ja, zoiets is ook niet opgelost in een maand tijd. dat heeft ff tijd nodig
Daarom.....en gewone yoghurt enzo mag ook...... En bij Rick is het zo dat die veel last heeft van gewone melk maar dus niet van yokidrink oid, dus die drinkt dat. Nou het zal wel, als hij het mag, mag Joost het ook best af en toe eens . Maar ik begin bij Joost met gewone melk hoor .
pfff word een beetje moe hier, niks is goed bij Julian. Hij was in de box aan het huilen toen hij lag, op zijn knieen ging hij huilen, toen is hij gaan staan en nog steeds huilen. Heb hem een stukje laten lopen en na een paar stappen was dat ook weer huilen, heb hem nu in bed gelegd en nog steeds huilen. Hij is wel moe want hij zat al aan zijn haar te frunniken en pakte meteen zijn beer en deed zijn vingers in zijn mond dus tja... dat betekend dat hij moe is maar slapen is er nog niet bij. Ooohh volgens mij word het al wat minder drama boven...
nu ga ik echt. ff kijken wat hij nu weer aan het uitspoken is (is weer in de tuin bezig) en het aquarium staat nog open.... *zucht* oh vandaag wel justin zijn taart besteld!! zal volgende week de foto maken!!! toedeloe!!!