Is op zich idd wel een goede site voor kaarten , máár ik wil mijn eigen crea's gebruiken.....en dat gaat hier niet (voor zover ik zo gauw gezien heb) . Maar bedankt voor het meezoeken!!!!!!
Hier gaat het kado van opa en oma in de 'centenpot' voor het speeltoestel . Als het goed is krijgt hij nog wel wat ondergoed .
Hoi allemaal! Hoe is het hier? Hier alles goed hier. Indi is ontzettend hangerig! Alleen maar hangen bij papa en mama en veel slapen. Ze krijgt weer een paar tandjes erbij en ze is een beetje verkouden. Doordat ze nu ook loopt zal ze ook wel veel meer slapen... Het gesprek op mijn nieuwe school ging hartstikke goed. Ik kan instromen en kan dan volgend jaar (of over 1,5 jaar) klaar zijn. Het is wel de bedoeling dat ik erbij ga werken (mag ook stage maar ja waarom dan niet betaald natuurlijk). Ik krijg dan 1 hele dag school en dan wil ik er 2 dagen bij gaan werken. Het nadeel is wel dat ik geen studiefinanciering meer krijg. Ik ga even nog de school bellen of dit misschien geregeld kan worden dat ik het toch kan krijgen.
Goedemorgen Hier een vroegertje vandaag. Meneer zijn doekje was uit bed gevallen en was heirdoor om 6 uur wakker. Ook moest ik net kokhalsen, brrrrrr, als ik eraan denk moet ik weer. Wessel zat met zijn vingertjes interessant iets te bekijken en wou het in zijn mond stoppen. Dus ik even kijken en afpakken, pakte ik iets soppigs vast, brrrrr. Loop ik naar de vaat om het af te spoelen zie ik dat het een grote langpootspin is, brrrrrr zo vroeg op de morgen, jeeghhhhh. Verder een goede nacht gehad
Nog een vraagje he? Gisteren was Wessel hangerig en huilerig en had 38 (wel na druk kruipen enzo). Sávonds had hij maar 37,7. Hij had ook rode vlekjes op 1 wang en die zitten er nu ook maar dan iets erger. Moet ik hier even mee naar de dokter of is dat onzin en kan het gewoon een droog huidje zijn?
Even een leuk nieuwtje: Ik ben tante!!!!!!!!! Mijn zwager en schoonzus hebben een dochtertje gekregen, ze heet Ismaye (denk dat ik het zo goed schrijf) ze is 3 kilo en 49 cm en moeder en dochter maken het goed! Ben zo blij!!!! Eindelijk mijn tante titel binnen
Voor de rest een goed nachtje gehad, had gisteren wel een enorme koppijn maar die was gelukkig helemaal weg toen ik vanochtend wakker werd en toen roeland gisteren thuis kwam is Julian natuurlijk weer wakker geworden maar na even bij mij op de bank te hebben gelegen is hij weer lief gaan slapen tegelijk met mij hahaha.
en nu ga ik weer eens even wat doen...!!!! Voor zover ik dat kan want voel me net zo'n stuiterbal!!!!
Ja, maar is dit niet zo overdreven? Wat moet ik zeggen: ik wil graag een afspraak maken want mijn zoontje heeft een paar rode vlekjes op zijn wang
GEFELICITEEEEERRRRRRD Gaaf man! Ik wil ook zo graag tante zijn, maar voor mij zit het er voorlopig niet in