Fijn dat je een goede nacht hebt gehad Minder van je hoofdpijn, maar gelukkig ben je daar nu ook vanaf.
Kan overdreven zijn maar dat merk je wel als je de ha belt hahaha. Misschien zijn het wel de waterpokken of de 5e of 6e ziekte ofzo, dan weet je dat meteen.
Hmz misschien de 6e ziekte? Vlekjes enzo moet je wel altijd goed in de gaten houden. Je zou ff kunnen bellen voor de ckerheid maar als Wessel zichzelf goed voelt lijkt me niets aan de hand.
pffff... probeer iemand van mijn werk te bereiken om te kijken of ik misschien wat eerder weg kan vandaag
en terwijl ik dat typte kreeg ik iemand aan de lijn en helaas ik kan niet vanmiddag vrij. Nu maar hopen dat ik hier toch nog een half uurtje eerder weg kan/mag zodat ik in ieder geval de files voor ben zodat we nog redelijk optijd heen kunnen en weer terug kunnen.
Oww, da's heel pijnlijk en naar lijkt me En wat als het nou binnenkort niet beter gaat, wat moet je dan doen?
Nou, ik ben benieuwd en hoop dat het gaat helpen! Want zowel voor jullie als voor Maarit zelf is dit natuurlijk verre van fijn
Ze wonen in ter apel dus ongeveer een uur vanaf Assen. Is opzich niet erg maar als ik in de file terecht kom ben ik pas tussen zes en half zeven thuis en dan nog daarheen is het op z'n vroegst acht uur en morgen moet ik gewoon weer om half vijf mijn bedje uit
Klinkt goed Kwebbels! Leuk!!! Hoop alleen wel dat het lukt met de studiefinanciering, want dat scheelt toch weer een slok op een borrel. Aan de andere kant als je ernaast bijwerkt, is het natuurlijk ook niet meer zo nodig misschien.
Ieuwww, lijkt wel een horrorfilm En dat op de vroege ochtend?!! Kan me voorstellen dat je daar ff onpasselijk van werd
Zou even bellen anders met de HA. Zouden het misschien ook de waterpokken kunnen zijn? Die begonnen bij Mees ook met vlekjes die roder werden en daarna dus bultjes....
GEFELICITEERD TANTE INGRID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een leuk nieuws!! Gauw op kraamvisite en je nichtje bekijken!! Leuk!!
En het liefst wil je er natuurlijk ook gelijk heen, ik snap het helemaal, dit zal een lange dag voor jou worden
Ja, brrrrrr. Het voelde ook zo smutzig snotterig aan bah... Daarna had ik een lekkere volle vieze poepluier, dus mijn dag is goed begonnen