haha, zoveel dilemma's heb ik gelukkig niet, dus kan er af en toe een goed kopje koffie mee drinken hoor
ja ik bedoel met straks 2 uurtjes geleden, zo zeggen we dat hier als we iets meegemaakt hebben voor een paar uurtjes terug weet het we zijn raar
Jeetje wat is het trouwens frisjes binnen. Mijn neus is steenkoud zeg. Ik zit nog met korte mouwen, maar da's niks lekker. En dan heeft die weerman het net ook nog eens over nachtvorst daarnet op de radio.
okee.. straks is toch zometeen? een laatst, ofzo is toch eerder? maar jah de zin van de dag.. dat is niet raar! dat is juist lief!
zie hier alweer een hoog gespreksniveau zie wel weer lieve foto's voorbij komen! wat gaat het toch allemaal hard he! paar maanden geleden zaten we nog allemaal in spanning en nu groeien ze als kool! Ben gister bij de kapper geweest heerlijk! ben echt superblij met mijn nieuwe kapsel! zal zo eerst eens een schone broek aan iemand geven er hangt me hier toch een geur... hij krijgt lactulose dus meestal zit het dan bij de rug op haha
heb novalie net naar boven geknikkerd slapen jij! zou zo wel weer brullen, maar ja slapen is vast goed..
haha ja dat klopt, maar hier zeggen we ook straks maar dat is weer iets limburgs (of heb ik het nu ge introduceerd?) weet het niet meer