Dat is niet zo leuk, zeker niet met die kleine meid die rondkruipt (of misschien al loopt?) Hopelijk is het van tijdelijke aard, ik heb met Damian last gehad van bekkeninstabiliteit en dat deed echt heel erg zeer.
liesje: ik zie ook een heeeel vaag streepje. misschien toch over een paar daagjes een dikke lijntje. senn: sterkte met je kat, snap t wel hoor dat je nu met dubbele gevoelens weg gaat. kk: schattig zeg dat staartje. bij nikita is dat echt niet te doen. haar haar is te sluik ervoor. en doe je rustig aan? jou gezondheid en die van de beeb is wel heel belangrijk. hier een goede nacht. nikita heeft weer lekker geslapen en wij dus ook. mijn schouders zijn mooi geheelt en zitten nu vol met op gedroogd huid wat helemaal aant t schilferen is, ook in mijn nek heb ik allemaal opgedroogde vel zitten ik jeuk me eigen helemaal een slag in de rondte en smeer me eigen ook steeds in met vaseline om de vocht gehalte weer zo snel mogelijk terug te krijgen. ook is de jeuk dan iets minder maar die vellen moeten er toch af op den duur. zit er ook aan te denken om morgen ff lekker onder de douche mijn rug te laten schrubben door jeroen zodat t dodehuid eraf gaat. scheelt ook een hoop ik jeuk he. maar ik ben t meeste blij met t feit dat de pijn over gegaan is in gevoelig. haha. waar je al niet blij mee kan wezen. nou ik ga even onze spullen pakken want vanavond gaan we weer richting het tilburgse voor t feest van morgen avond fijn weekend allemaal en tot maandag
Hoi hoi, KK wat schattig dat staartje bij Esmée!! Hoop dat je nog even lekker knt slapen! Rustig aan he!! Wat heb je toch ok een schat van een man!! Liesje, ze zeggen een streep is een streep!!! Spannend zeg!! Raak er zelf helemaal hyper van!!! Bloem, fijn dat Wessel iest langer heft geslapen!! Pfff... ben echt zo lek als een zeef op dit moment.. even denken... nee.. weet het echt niet meer..
Susanne, nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Nikita!! Leuke dag gehad? Veel plezier in tilburg!!
een streep is een streep hoe vaag hij ook is . anders nog even een testje er tegenaan gooien van het weekend, of volgende week?
dank je wel meis de dag was erg gezellig maar ook heel erg druk. ook omdat ik weinig energie had door de brandwonden op mijn schouders, dus was ook helemaal kapot die avond, net als nikita haha. ze heeft veel kadotjes gehad waar ze lekker zoet mee gespeeld heeft. morgen krijgt ze nog een gezamelijk kado van opa oma en haar 2 tantes. ben benieuwd,.
vandaag wordt het denk ik niet meer want het regent hier nog steeds pijpestelen en ik ga niet door de regen naar het winkelcentrum dus ik wacht denk ik gewoon de ongi volgende week af
Sen, sterkte met je kat en dat net voor je vakantie Liesje, door de pil heen zwanger (want jah ik zie een streepje) en je dacht al iedere maand dat je zwanger kon zijn, net of je aanvoelde dat je door de pil zwanger kon worden. Want ik slik de pil en ik heb dat gevoel dus helemaal niet (maar ik wil het dan ook ECHT niet haha) Nou ben benieuwd wat de test uitwijst over een paar dagen...