ze had eerst een vaag streepje daarna een negatieve test en wat ik begrepen heb gaat ze maandag weer een test doen.. maar het is ook nog een paar dagen te vroeg om te testen
Ik zit me net te bedenken dat Merel's verjaardag nu wel heel dichtbij komt. Ik moet me maar eens serieus gaan buigen over de traktaties voor op het KDV. Ik weet al wel wat, maar ik moet de benodigdheden nog bij elkaar gaan zoeken/kopen. En ik moet nog veel meer voorbereidingen treffen. Oh ja, mijn schoonzus en zwager hebben hun vakantie omgezet en komen dus toch op Merel's verjaardag . Ze voelden zich er niet lekker bij dat ze er vorig jaar ook al niet waren en nu ook niet. Dus ik ben happy! Oh en Kwebbels, heb jij nou nog iets gekocht bij Sassie design? Je speelde met die gedachte voor ik op vakantie ging.
Zoo ben ik ook weer even. Net terug van de visite. Essie mooie foto's hoor!!! Zo te lezen en te zien hebben jullie een super vakantie gehad! Ben wel blij dat mijn partner in crime weer terug is hoor!!! Verder weet ik eigenlijk niet echt veel meer maar dat komt denk ik door het tijdstip. Ga nu ook lekker mijn bedje opzoeken en ben er morgen vast wel weer!
Tja die hebben wij niet dus dat scheelt idd ook natuurlijk. Boven hebben we een deur voor de trap die we op een haakje doen en beneden is het een half open trap dus kan er geen hekje. Hij mag dus gewoon niet alleen beneden zijn bij ons.
Oeh wat verwarrend zeg Misschien omdat je nu in de middag hebt getest? Ik heb trouwens in de maand voordat ik zwanger was van Roan, eerst positief getest en toen werd ik de volgende dag toch soort van ongesteld.