whaha, hier idem hoor. hij is ook overal waar ik ben, kruipt me achterna moet alles zien en hebben wat ik ook heb
zal ik eens zeggen, dat heb ik al weet ik hoe vaak gedaan, maar telkens kom ik bij dat punt bij dat selecteren waar ik dus niet verder kom, ja kom wel verder maar dan klopt die hele bewerking niet
En over aanhankelijk gesproken, Rick zegt nu steeds tegen mij "vriendje" ('fientje') en aait me dan over mijn wang en komt ook steeds kusjes halen en knuffelt me de hele tijd .
Mooi Ramoontje! Ik heb er de laatste tijd echt geen zin in. Terwijl ik er toch wel heel druk mee was! Komt wel weer..
kijk je dinsdag maar even mee, misschien dat ik iets verkeerd doe, of dat iets verkeerd ingesteld staat ofzo ik weet het niet
Aaah wat ontzettend lief!! Hier neust Indi nu wel met ons. Kusjes geven doet ze nog niet. Maar de kat....Daar knuffelt en kust ze wat mee af zeg
Hahaha......... mama voelt zich een beetje achtergesteld . Ach joh, komt echt vanzelf wel hoor....Rick was eerst ook niet zo (en waar het nu opeens vandaan komt weet ik ook niet).
ben jij het ook aan het kijken, nou idd wat een zielig zooitje vooral die raheim of hoe die ook heten mag
ja verschrikkelijk, dat je aan zo'n programma mee doet nou vooruit, maar dat je je zo gedraagd als 'minister van defensie' hoe oud was ie ook alweer 4?
HIhi een beetje wel ja Nee hoor..Maar als ik haar kusje geef dan draait ze gewoon haar hoofd weg haha..