Ja We hadden hem weer op bed gelegd, maar hij ging weer staan en brabbelen, dat geeft niks, maar hij gooit ook zijn knuffeldoekjes uit bed en zonder die gaat hij niet slapen Op een gegeven moment moest hij huilen en raakte helemaal overstuur. Ik heb hem toen een flesje gegeven en halverwege begon hij te brabbelen en begon hij te zitten. Toen heb ik tegen hem gezegd dat hij dan maar lekker moet slapen en ben weggegaan Hij ging gelijk staan en huilen, maar was ook zo weer stil omdat hij weet dat mama daar niet meer intrapt en niet zomaar weer terugkomt en sindsdien slaapt hij
En ze zijn echt slim hoor . Fijn dat ie lekker slaapt. Zo ging ik vanmiddag bij Joost kijken in de veronderstelling dat ie nog sliep (had 'm nog niet gehoord over de babyfoon).....zat meneer rustig boven op zijn lakentje met zijn priegelvingertjes aan het borduurfiguurtje van zijn lakentje te frunniken, met een gezellig muziekje van zijn muziekmobiel erbij . Hij had mij niet gehoord op de trap, dus hij schrok toen ie me eindelijk ontdekte (en dat duurde echt wel even )
Ik ga sluiten voor vandaag. Heb hoofdpijn dus ik ga even lekker douchen en dan hopelijk lekker slapen. Fijne avond nog allemaal, slaap lekker en tot morgen!
als je nu zelf zo je verhaal weer leest vind je het dan ook luguber of zie je de aankomende bevalling weer met frisse moed tegemoet?
hihihi Zo ben ik mij een keer de pleuris geschrokken. Ik keek even om het hoekje in zijn kamer en zag dat hij lekker lag te slapen, ik ga naar het toilet (nog geen minuut of zo) en daarna keek ik nog even weer om het hoekje zie ik daar ineens een koppie boven zijn bed uitkomen
helas zijn alleen de plafonds gespakt ze brengen moren (ja op zondag) voorstrijk voor de muren en dan komen ze daar dinsdag voor terug om te stucen. maar plafonds zien der alweer mooi uit zo
Ik heb het net voor de tweede dag gebruikt, maar zie nog niet echt verbetering. Ik denk dat ik morgenvroeg als het zalfje is ingetrokken nog even bephanten eroverheen smeer.
sorry moet nog 10 pag (30 ber pp) 6270 dat ga ik later doen wil nu graag naar bed gister nl een k-nacht gehad ten eerste er te laat in om vervolgens niet in slaap te komen om half 2 sam krijsend en hoestend als een zeehondje wakker. half 3 sliep ik eindelijk om vervolgens om 4 weer wakker te worden want ik had me wijs laten maken dat er heeeeeeeel slecht weer om die tijd zou zijn. half uurtje later sliep ik weer bleek een van de kids mijn wekker aangezet te hebben dus om 6.45 weer wakker. verder bleek vanavond dus dat sam toch koorts 39.2 kreeg (de hele dag was het stabiel 37.5) ze is extreem snotterig en hoest nog iets. zelf denk ik dat ze tandjes krijgt en last heeft van 1 van de prikken van maandag en daarbovenop dus een virusje. sen mocht je dit nog lezen hoop dat je toch een fijne vakantie krijgt. en een dikke knuf trusten
Goedemorgen allemaal Hier een goede nacht gehad Wessel werd om 8 uur wakker, dus ik heb ook lekker geslapen
Update Senn: Senn is onderweg naar huis om zelf voor poes te gaan zorgen. Ze gaat alleen terug naar de camping om mee af te breken of als ze poes moet laten inslapen. Karsten is met haar mee, Maarit had nog wel koorts maar is op de camping gebleven zodat die daar nog lekker kan spelen als ze weer opgeknapt is! Ze komt misschien vanavond even online als Karsten in bed ligt. Lieve Senn, Nogmaals dikke knuf voor jou en Sammy!