Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

bij 10 ging ik vooral uit van het punt dat je ze beter kende dan dat je later aangaf

2. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Die is nu sinds september vorig jaar zindelijk overdag en sinds April ook 's nachts :)
    Hij laatst wel een periode dat hij weer in bed plaste opeens maar toen ik zei dat ik dan weer een luier bij hem om ging doen hield hij het wel weer droog ;)

Dus Rick plast wel in zijn broek als hij een onderbroek aan heeft?
    Voelt toch nog te strak dan waarschijnlijk.
    Ach het is al heel wat als het hem lukt zonder onderbroek.
    Op mijn werk doen we bij die oefenaars ook weleens gewoon een losse joggingbroek of pyamabroek aan dan voelen ze het beter.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Inderdaad!

Zag hier in 't dorp gister een vraag om personeel voor 3 tot 12 uur en dacht gelijk van, dat lijkt me wel wat....maar tegelijk dacht ik....waar moet ik met de kindjes heen....:(

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

hoi linda221
    laat rustig een berichtje achter

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

jullie hadden het weer over dat + achter de naam ik denk dat dat voor de 10000plussers is

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    En op dit soort momenten ben ik altijd jaloers op alle mama's die het kunnen betalen om thuis te blijven ;)

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hihihii, wat een gedoe om een klein cadeautje he? :) Ben echt soms zo'n enooooooooorme twijfelkont dat ik weleens een beetje moe van mezelf wordt en dan om van die zinloze dingen als zo'n cadeautje. hahhahaha. Doe gewoon 7 euro, is zijn leeftijd dus is een mooi bedrag!

Ben er nu van tussen. Tot later straks of ik denk eigenlijkeerder morgen. Ben benieuwd hoe het hier dna is met Liesje enzo.\

Trouwens, nog een heel leuk nieuwtje!!! MEes loopt nu echt!!!!!!!!!!!!!

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    haha :p

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Oh wat goed van 'm :).

Ja Rick plast dus idd wel in zijn onderbroekje als ie dat aan heeft, en in zijn blote billen doet ie eigenlijk alles op het potje. Ik vind het ook heel knap hoor, we zijn ook pas 2 weken bezig ;). Vind het alleen nog lastig te bepalen wat te doen als we bijv weg moeten of bezoek krijgen....wel een luier aan of niet....

Die tip van die jogging-/pyjamabroek houd ik maar eens in m'n achterhoofd, dat kan idd ook nog!

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ach, laten we het er maar op houden dat het allebei zijn voor- en zijn nadelen heeft ;).

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Goed van Mees!!!!!!!!!

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ga nog maar eens even een wasje ophangen (voordat ik dat vergeet te doen;)) oh en ik geloof dat ik nog een plasje op moet ruimen zo :D.

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

goed zo mees!!!!!

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

btw had ik nog niet gezegd
    sam kan l (stuntelig) aan 1 hand meelopen
    soms staat ze zelfs al helemaal los en ik hab haar zelfs al op een paar losse stapjes betrapt

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

karsten goed van jou zeg dat je nu kunt kruipen

(had het net wel gelezen maar niet gereageerd )

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

he wie zin naast mij die 4 anderen die hier lezen?

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou gezellig hoor

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    lol stiekem kijken is dr niet meer bij ;)
    ik heb een * ipv een plusje.. ik weet ook niet waar dat voor is? misschien pas HEEL erg op? haha

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hoi meiden zoals jullie van Ramoontje hebben begrepen ben ik weer thuis.:(
    Bedankt voor alle lieve woorden en knuffels, die hebben mij echt goed gedaan.

Niels is een half uur geleden vertrokken met de 2 oudsten naar de camping.

Met Sammy lijkt het op dit moment best aardig te gaan.
    Heb hem zonder problemen zijn insuline kunnen spuiten en hij heeft ook lekker gegeten en heel belangrijk ik heb hem zien drinken.

Het voelt wel heel dubbel hoor.
    Zat liever op de camping bij de anderen maar kan het niet over mijn hart verkrijgen als Sam zou overlijden omdat ik zonodig liever op de camping zat.:)

@ML en Ramoontje, klopt dat het camping avontuur vorige jaar ook al in het water was gevallen want toen heeft Niels bijna een week thuis gezeten omdat hij het niet trok met de Pfeiffer. Ik kon toen ook niet uit de voeten op de camping i.v.m. de bi.
    Op de camping wisten ze dat ook nog van vorige jaar en vonden het ook heel vervelend voor ons.

Share This Page