hoi, Ik heb het één ander meegekregen maar snap nog niet alles van het voorval met Liesje! Ze heeft onder andere naam ook wat geschreven maar is dat erg dat kon ik nog niet opmaken? Senninah ja best wat klachten voel me blehhh en met een kleine erbij is dat best weleens beetje moeilijk maar dat zal hij vast nog wel weten! Hier ook sinds paar dagen gevecht met de groente..probeer me niet druk te maken hij heeft wel met uitzondering flesje gehad! Even nog vraagje hoor maar voel wat klieren in mijn borsten maar weet dus niet zeker of ik die de vorige keer ook had met zwangerschap? Weten jullie misschien of dat erbij kan horen? xx nina
Misschien heb je het al gelezen. Ik pak zaterdag mischien de trein op en neer of ik haal mijn moeder op in Den Haag en rij vanuit daar door naar Zeeland. Hoeft mijn moeder ook niet helemaal met openbaar vervoer en kan ze gewoon thuis slapen.
Nou de afgelopen 14 dagen is er vrijwel iedere dag wel een melding over Rick en zijn potje voorbij gekomen . Hebben we 500 pagina's volgel*ld in 14 dagen.....da's niet waar, toch
Ow balen zeg, misschien konden ze het teruggeven omdat dit een uitzondering is. Dan weet ik het ook niet meer
Dat was wat ik er van maakte en wat ik dacht dat het was en Anno heeft het mysterie opgelost door te checken of het klopte.....ik had bij haar geen + en toen heeft ze me aan d'r vriendenlijst toegevoegd en nu heb ik bij haar ook een + .
In je vriendenlijst helemaal onderin.......dan moet je de avatar aanvinken en dan klikken op "wijzigingen opslaan"
Allebei Ik vroeg her qua misselijkheid, was vergeten dat je moe was. Dus nu wil ik dat ook weten. Maar aan je bijdehante opmerkingen te zien ben je al weer aardig een Senninha'tje