ja operaties en onderzoeken voor dieren zijn helaas altijd erg duur Ik hoop dat hij toch nog opknapt en nog een paar jaar bij jullie kan zijn!
Het gaat goed moet ik zeggen We hebben hem op zijn eigen kamertje gedaan en is de eerste dagen wel snachts wakker geworden, maar dan brabbelde hij even. Of als wij hem savonds geen flesje hadden gegeven dan gaven we hem een klein flesje. Na dat flesje ging hij wel huilen als ik wegliep, maar was ook binnen een minuut weer stil. Wel werd hij de laatste dagen al rond 5.45 uur wakker (eerst 6, toen 5.45 en daarna om 5.30 ) Maar afgelopen nacht hebben we het gordijn beter dicht gedaan en sliep hij tot 8 uur maar volgens mij was hij gisteravond wel lang wakker. Nu is hij ook wakker begint net te huilen.
Ik ga even de bank op want mijn darmen beginnen ook te borrelen. Misschien kom ik straks nog wel even spieken.
Rustig aan.....neem er lekker een kopje thee bij! Wij lopen niet weg, we zijn er morgen ook nog hoor .
ehm......volgens mij heb ik wat gemist????!!!!! wat is er nou weer gebeurd!!! Andere naam, niet welkom??? het is toch maar een forum waar iedereen zijn of haar mening mag geven?? Kijk oneerlijk zijn oke, ik hou ook niet van liegen maar nu heb ik toch iets gemist geloof ik!
Ik wilde het niet doen maar doe het toch maar wel anders blijf ik er de hele tijd mee rondlopen en daar heb ik geen zin in. Liesje (als je dit nog leest) niemand heeft gezegd dat je hier niet welkom bent, meer als de helft van de mensen weet niet eens waar je het over hebt. Ik denk alleen dat de paar mensen die het wel weten benieuwd zijn naar het hoe en wat maar zoals je al zei wil en kan je dat niet uitleggen dus gaan mensen hun eigen conclussies trekken. Dit is eigenlijk alles wat ik hier over kwijt wil.