hahaha ja catfight!!! En daarna ook nog 1 om wie de zondebok is want daar wil mamavanjesper ook al aan mee doen
Moet eerlijk bekennen dat ik werkelijk alle pagina's heb terug gelezen omdat ik (te) nieuwsschierig was
En het zo ook niet bedoelt. Maar ik ben door mensen geinformeerd over de gang van zaken, wat moet ik doen. Iedereen een PB sturen? Moet ik het verhaal hier neerzetten? Hier bedoel ik mee te zeggen dat het bij mij neergelegd is. Niet door de mensen van wie ik de pb heb gekregen, maar door Liesje. Want als er niks aan de hand is, leg je het uit en is het klaar, over. Was er helemaal niks aan de hand geweest.
nee dat klotp idd.. vandaar dat ik er ook niet heel veel van snap.. Maar heb al aan opheldering gevraagd (bloos smiley)
gaat wel aardig goed hoor zo nu en dan van die stress momenten. op dit moment is het ook weer alles tegelijk. maar nog een weekje dan heb ik vakantie
liesje zal haar eigen verhaal hier ook neer moeten zetten wat er gaande is. Want nu krijgen bepaalde mensen de zwarte piet toe gespeeld wat helemaal niet eerlijk is
heeft ze jouw om advies gevraagd dan ofzo? of heeft ze het bij jou neergelegd om het te vertellen? Doe wat jezelf het beste vind.
Nee hoor, maar doordat ik degene ben die het te hore heeft gekregen en Liesje het weigert te vertellen voelt het alsof het bij mij is neergelegd en ik de aanstichter ben, snap je?