Haha das net als dat mijn schoonmoeder met een marineblauw boxpakje aankwam met Winnieh the poeh aan een scheepswiel... Ik hou dus NIET van boxpakjes Ik hou NIET van marineblauw en marinekleertjes en last but not least hou ik NIET van winnieh the pooh
Die rotbekkens ook Kan je niet een aparte stoel laten aanmeten door de ARBO? Dat is mogelijk he. Zoooo die heb lekker doorgetukt! Ja hahaha denk dat ze een eindsprintje trok op het trappenhuis Precies, denk dat ze nu niet meer midden in de nacht met stofzuigers tegen de muur gaan smijten nu ze zelf een kleintje hebben Dan kan er opeens wel stil worden gedaan, want ze maken altijd heel veel kabaal..ook 's middags maar nu is het al heel de dag stil, eigenlijk moet ik nu herrie gaan maken maar goed, zo ben ik niet.. O Met mijn oog gaat het redelijk, alleen 's avonds krijg ik er last van..maar moet het vlak voor het slapen voor de tweede keer inbrengen. Hoop dat het wel deze week helemaal weg is! Nilo heeft sinds gisteren ook zijn stembanden in de gaten, en probeer allerlei gilletjes uit om aandacht te trekken echt grappig om te horen!
Of net als die vrouw in Amerika, gymnastieken met je baby! Doet ze de baby in de lucht met haar armen en dan weer naar beneden om je baby een kusje te geven, goed voor je armen! Zegt ze dapper, ze doet het zelf ook niet 8-[
Wie neemt wat mee voor zondag? Misschien wel slim om het daar eens over te hebben. Ik ga er vanuit als we om 13 uur beginnen dat iedereen gelunched heeft? Wat halen we om te borrelen? Ik kan ook boodschappen doen en dat we de kosten delen? Andere suggesties zijn natuurlijk ook van harte welkom.