Hier hetzelfde idd... Als ik hem smorgens uit bed haal altijd zo'n mooie lach en op het aankleedkussen vind ie het altijd leuk, zou niet weten waarom maar owkee...
Even snel tussen door. De PB´s zijn verzonden en gelezen maar heb nog geen antwoord. (voor de mini meeting)
Ik ben weer bij en ga er meteen weer vandoor, lekker eten! Ik heb trouwens de dokter gebeld over die enorme ongesteldheidspijn en ik moet morgen even langs voor controle! Hoop dat ze met mega sterke pijnstillers komen want mijn pijnstillers helpen niet!
Jah dat is mij ook weleensgevraagd maar dan andersom, ik bedoel, hij heeft geen meidenhoofd en ik trek m geen roze kleren aan...
Hmz pannenkoekenrestaurant is wel leuk idd. Ga binnenkort maar eens met mijn kids eten. Maar volgens mij hebben ze die hier in Zoet niet dus moet maar uitwijken naar DenHaag ofzow...
Haha jah laatst ook een gast bij Mayron. In ene ging die heel hoog tegen m praten haha... Vond het wel grappig
jor doet mee aan een lego-bouw wedstrijd maar de voorjaarsmeeting schrijf ik me vast voor in! dan is novalie ook wat groter, kan ze de "reis" beter aan, en als het er druk is, kan ze daar ook wat beter mee omgaan, merk gewoon aan haar dat een verjaardag bijv, echt erg veel en druk voor haar is.
zegt ze nu..achteraf.. nee ik heb een pracht van een swarovski auto gekregen, die rijd en gilmt en glanst..