Moet je even Alt Shift doen Nou ja, wil ik het testen, want ik heb het heel vaak en nu lukt het niet.... Volgens mij doe ik dan alt shift...
Afspraken over de post en de plantjes voor als ze met vakantie zijn enzo . En effe andere kletpraat over de kindjes
dan staat wrs je toetsenbord op engels ipv amerikaans. klinkt gek maar heb het ook vaak. moet je ff bij het configuratiescherm kijken of onderin je beeldscherm staat een tekentje waar je het om kan zetten. sorry lastig uitleggen!
was ff bijlezen maar heb niet alles gelezen ben ook ff niet/minder actief (gezien mijn berichtje van vanochtend ) senn beterschap kk mooi buikje hoor, bescheiden lisette, fijn dat de echo mooi en leuk was!! ben jaloers hoor!!
Ja is goed hoor! ik bn echt gek van de boeken en de films..Ook lord of the rings vind ik zooo mooi! Verder vind ik ''fantasie'' films helemaal niks (daarom verbaas ik me er nog steeds over dat ik er zo gek van ben)
hey buddy, succes met de verhuizing!! meiden, ik ga er weer vandoor!! ff buiten kijken en zo deel 2 van mcclouds kijken. doei doei, fijne avond!!
Spiekerd nummer 11, is bijgelezen! Mooie buik KK! Senn beterschap. hopelijk knap je snel weer op! ziek zijn is ook niet alles (hier was het vandaag touwens ook mooi weer) En verder? uhmm.. Vergiet ben ik nog steeds ow jah, de avatar van jess Goed gedaan haha
Ik zat ook al te denken aan je instellingen, dat ie "verkeerd" staat, staat rechts onder, een toetsenbord plaatje, met en of ne er voor ofzo..
Hmm alt shift heb ik nog nooit gedaan. Mijn toetsenbord staat standaard op buitenlands dus ik moet bij elke site die ik opnieuw open ctrl shift drukken anders zijn de tekens anders:x Best irritant maar ik krijg hem gewoon niet standaar op nl.